Nissan 100Nx czy warto?

19 Cze 2008, 21:10

Witam...
Jestem początkującym kierowcą, ale mam okazje całkiem blisko w moim rejonie zakupić nissana 100nx 1.6 w całkiem nie złym stanie za kwotę 4000zł... czym powinienem kierować się kupując takiego samochód na co zwrócić uwagę przy oględzinach, i czy możliwe jest żeby przy 110Km/h palił 6 litrów na 100km? jak twierdzi sprzedający...
Manted
Nowicjusz

20 Cze 2008, 17:01

nikt nie ma żadnych pomysłów?...
Manted
Nowicjusz

20 Cze 2008, 18:48

Skoro właściciel twierdzi, że tyle pali to jest to całkiem możliwe.

Jeśli uważasz, żę auto jest z pewnego źródła i bardzo chcesz mieć właśnie to auto, to bierz. Nie wiem czy w tych nissanach coś konkretnie się psuło, więc proponuje sprawdzić to co zwykle się sprawdza w kupowanych autach, czyli generalnie stan: kół, zawieszenia, silnika (wycieki), karoserii (rdza, wgniecenia, nierówności między elementami mogące świadczyć o wypadkowej przeszłości), wnętrza - nakładek na pedały, tapicerki, koła kierownicy, czy nie są bardziej zużyte niż wskazywałby na to przebieg itd.

Generalnie na oględziny warto iść z kimś, kto zna się na autach, a jeszcze lepiej jakbyś podjechał autem na warsztat, gdzie zaufani ludzie by sprawdzili wózek
Martoro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Świętochłowice

21 Cze 2008, 03:26

hm.. aż tak koniecznie to nie musi być... czytałem troszkę to każdy właściciel był zadowolony i nie narzekał na to auto... a coś innego tak do ok 5000 na początek? Co proponujecie?
Manted
Nowicjusz

21 Cze 2008, 10:32

Coś innego do 5 000? Za tą cenę znajdziesz dobrego golfa II lub polo II, także civica V ale z niepewną przeszłością, dobre, całkiem nowe uno (nawet 2000 rocznik), felicie z początków produkcji albo punto
Martoro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

21 Cze 2008, 12:06

Spalanie Nissana 100Nx
http://www.autocentrum.pl/spalanie/nissan/100nx/
zdz
Nowicjusz

22 Cze 2008, 01:58