Nissan 370z

28 Sty 2024, 17:32

Witam serdecznie, podjąłem decyzję o zakupie nissana. Kilka osób (chyba słusznie) podpowiedziało mi, że na dzień dzisiejszy lepiej dołożyć trochę więcej do 370, niż zapłacić i tak sporo za 350. Natomiast jak przeglądam ceny sprzedażowe w Polsce, Niemczech czy Szwajcarii to cena zwykle osiąga pułap 25 tysięcy euro czyli na nasze już mamy ponad 100k pln... (np. auto nie rozbite, z przebiegiem poniżej 100 tys. km). Dodam, że to będzie mój pierwszy sportowy. Jak myślicie, czy warto wyłożyć tyle pieniędzy za 370, (gdzie w moim przypadku jak na zwykłego gościa to byłoby troszkę szaleństwo), czy lepiej spróbować go dorwać za ok. 80k PLN (o ile jest to w ogóle realne). I tutaj pytanie kolejne, czy warto bawić się w kupowanie uszkodzonego i później naprawiać? Na co powinienem uważać przy kupnie 370, czy starsze roczniki posiadają ewentualne wady?
Wiem, że mamy w Polsce zaj*bistych mechaników, którzy specjalizują się w zetach np. CoobcioGarage. Ale on sam informacji jako takich nie udziela... :no:
Bartek1207
Nowicjusz
 
Posty: 22

28 Sty 2024, 17:35

A do jakich celów auto chcesz kupić?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Sty 2024, 17:51

Lubię szybką jazde. :) Plan kupna tego typu auta siedzi w mojej głowie od kilku lat. Obecnie pracuje na zasadzie parę tygodni za granicą i parę w domu. Więc samochód na pewno nie byłby maksymalnie eksploatowany, ogólnie b. szanuję samochody i dbam o nie.
Bartek1207
Nowicjusz
 
Posty: 22

28 Sty 2024, 19:25

Jak nie szkoda Ci kasy to brać bo z roku na rok coraz droższe więc mniej stracisz, ogólnie auta specjalnej troski, bardziej do huhania niż do tłuczenia na codzień.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Sty 2024, 20:39

Wszyscy mówią, że to szaleństwo. Ale nie widzę lepszego wyboru szczerze. Wszystko inne jest tylko droższe, jakieś BMW M, lancery evo, AUDI S... Długo nad tym myślałem. Golf GT czy tego typu lżejsze podrasowane samochody generalnie teź nie wchodzą w grę. Mustanga również wole nie kupować bo jeden poślizg i po mustangu... Natomiast zete i tak planuje sprzedać po paru latach, mam nadzieje, że pieniądze zwrócą się w sporej części. :)
Bartek1207
Nowicjusz
 
Posty: 22

28 Sty 2024, 21:16

Audi nie ma że sportem nic wspólnego, może być udawanym mistrzem prostej i tyle, mustang to tylko do lansu, Chcesz się pobawić to albo jakąś zabawkę typową z której będziesz czerpał przyjemność i nie traktował tego jaka lokatę albo kupujesz coś pokroju 350z i huhasz dmuchasz, czasami pogazujesz i liczysz ze dużo nie stracisz ale za to będziesz mógł wnukom zdjęcia pokazać. :wink: musisz ustalić swoje priorytety bo z takim budżetem można wybierać i przebierać
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wpływ opon ciężarowych na bezpieczeństwo i biznes
    Wielkość taboru samochodowego wykorzystywanego w transporcie drogowym szacowana jest na ponad 600 tys. pojazdów. Dla każdego z nich jedynym punktem styku z drogą są opony, które odpowiadają za przenoszenie napędu ...
    Jak wezwać pomoc na drodze?
    Co zrobić z samochodem, który uległ kolizji albo awarii na drodze? Próbować jechać dalej? Wezwać przyjaciela z linką holowniczą? Zatrzymywać przejeżdżające samochody? Zestresowanemu właścicielowi uszkodzonego ...

16 Lut 2024, 13:00

Jeśli zastanawiasz się nad wydaniem większej sumy pieniędzy na nowszy model 370z, z pewnością warto rozważyć tę opcję. Nowocześniejszy model może mieć mniej przebiegu, być w lepszym stanie technicznym i oferować więcej funkcji.

Z drugiej strony, jeśli budżet jest ograniczony, a chcesz nadal cieszyć się doświadczeniem jazdy sportowym, poszukiwanie starszego modelu w dobrym stanie za niższą cenę może być rozsądnym wyborem. Warto jednak pamiętać, że starsze modele mogą wymagać więcej uwagi i napraw w przyszłości.

Co do kupowania uszkodzonych samochodów, jest to ryzykowna opcja. Nawet jeśli uda ci się kupić taki samochód za niską cenę, koszty naprawy mogą być znacznie wyższe niż początkowa cena zakupu. Musisz również wziąć pod uwagę czas i wysiłek potrzebny na przeprowadzenie napraw.
Mateusz199
Nowicjusz
 
Posty: 6

17 Lut 2024, 11:51

A jeżeli chodzi o zety ze stanów? Jaka może być różnica? Czy jest to produkcja typowo pod rynek amerykanski? tzn. czy te zetki są w pewien sposób ubogie?
Bartek1207
Nowicjusz
 
Posty: 22

17 Lut 2024, 12:14

Są lekkie zmiany, są ubogie w wielu kwestiach, np hamulce, brak szpery, mniej wydajny układ chłodzenia z tym że na rynku jest pewnie z 80% zetek z USA a te europejskie mocno trzymają cenę
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

17 Lut 2024, 13:29

Za 15lat będzie to samo co z s14/s14a czyli cena x2.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

17 Lut 2024, 23:08

a blacha cienka jak to w amerykańcach?
Bartek1207
Nowicjusz
 
Posty: 22

18 Lut 2024, 01:07

Bartek1207 napisał(a):w amerykańcach?

Sá takie amerykańce na widok których magnes płacze a rdzę głowa boli bo magnes nie ma do czego się przyczepić a rdza co zjeść :D Wsjo plastik i alu :ok:
Czyli jak szczur w sklepie z gwoździami :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

18 Lut 2024, 10:07

Blacha czy Ameryka czy Europa to samo, najgorzej podwozie, tam rdzewieje wszystko najbardziej elementy przyczepione do karoseri jak wózki, wzmocnienia, wahacze itd.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

16 Mar 2024, 21:44

czyli najlepiej w takim wypadku nie wymiana a bardziej renowacja?
Bartek1207
Nowicjusz
 
Posty: 22

17 Mar 2024, 09:53

Nie pamiętam dokładnie ale w 370 część zawiasu jest alu. Sanki przód chyba teź więc tego nie ruszasz.
Tak naprawdę sprawdź i podejmij decyzję czy opłaca się ruszać.
P.s.

Ja teraz rozpracowuje temat suchego wosku do zabezpieczenia dołu auta.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe