Nissan Maxima 7gen(a35)

29 Cze 2020, 01:33

Witam, czy ktoś może powiedzieć ile kosztuje utrzymanie maximy 7 generacji?
Jak jest z dostępem do części i jakieś przykładowe ceny np rozrządu, klocków hamulcowych, tarcz etc..
Nie ma prawie nic o tym samochodzie w internecie z góry dzięki
spiderman98
Nowicjusz
 
Posty: 6

29 Cze 2020, 10:04

spiderman98 napisał(a):Nie ma prawie nic o tym samochodzie w internecie z góry dzięki


I nie będzie :ok:

Ogólnie odpuść bo jest spora upierdliwość w jego serwisie. Oczywiście wszystko da się ominąć, jest internet tylko czy to jest warte tego.
Jeżeli chcesz coś "innego" jdm to bierz tojkę/lexa, cena wyższa ale z gratami inna bajka.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11132
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

29 Cze 2020, 16:22

Lexus jest cenowo w tej samej półce ale tam wymiana rozrządu = wyciąganie silnika. To problematyczne tak samo i wolę uniknąć takich operacji.
spiderman98
Nowicjusz
 
Posty: 6

29 Cze 2020, 16:31

spiderman98 napisał(a):Lexus jest cenowo w tej samej półce ale tam wymiana rozrządu = wyciąganie silnika. To problematyczne tak samo i wolę uniknąć takich operacji.


Zależy o którego Lexa Ci chodzi a do tego jest to czynność którą wykona każdy ogarnięty mechanik natomiast zdobywanie gratów do nissana który nigdy nie był w europie sprzedawany może być bardziej problematyczne tym bardziej że nie jest tak jak z aso toyota/lex tylko pójdziesz z vinem i jesteś skazany na łaskę pana za biurkiem żeby Ci coś podpowiedział.
Do tego sprawdź jakość lexa i maximy.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11132
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

29 Cze 2020, 17:15

Rozumiem o czym mowisz, chodziło mi o gsa mk3.
Uparłem się na maxime bo bardzo mi się podoba i ma fajny motor. Ale w internecie nie ma o niej nic.
Jest na wikipedii kod silnika ale taki sam ma stara Maxima murano 350z i tak dalej..
Nie wiem czy części z tych samochódow pasują też do tej maximy.
Gdybym posiadaj jakieś informacje sam bym mógł szukać części w internecie u importerów części z USA.
spiderman98
Nowicjusz
 
Posty: 6

29 Cze 2020, 18:22

spiderman98 napisał(a):Rozumiem o czym mowisz, chodziło mi o gsa mk3.


Tak. W gs mk3 430 nie trzeba nic wyjmować koszt rozrządu z robotą i pompą wody to 1,5k.

Opcja V8 mk3 bije maxime pod każdym względem. Zaczynając od jazdy, wnętrza i kończąc na serwisie.

Miałem sporo styczności z nissanami w tym też z maximami a33 i już były problemy z serwisem a co dopiero przy a35.
Do tego masz cvt i fwd więc jeżeli jest to te cvt co w murano to totalna wtopa. Jak nie to samo to pół wtopy bo odczucia z jazdy są mocno kastrowane a tak właściwie ich nie ma.

Ogólnie:

Dla mnie maxima jest nie warta zachodu serwisowego i nie będzie z tym łatwo poczynając o części eksploatacyjnych kończąc na grubych tematach.

Jeżeli chcesz takie cuś to zobacz avalona super stosunek ceny do wielkości auta też v6 3,5 fwd z tym że masz zwykły automat i ewentualne wsparcie aso.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11132
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    20-tysięczny egzemplarz Audi R8
    Zwieńczeniem sześciu lat precyzyjnej pracy jest wspaniała uroczystość. Z taśmy produkcyjnej fabryki Audi w Neckarsulm, zjechał 20-tysięczny egzemplarz Audi R8. To Audi R8 GT Spyder o mocy 560 KM, w kolorze Sphärenblau. ...

29 Cze 2020, 20:30

Avalon wydaje mi się trochę nudny i podejrzewam że jego przyspieszenie nie jest powalające.
Co do gsa nie wiedziałem że 430 jest pod tym względem tańsza w serwisie i mniej problemowa od 300.
Uparłem się na maxime bo w środku i na zewnątrz podoba mi się ogólnie lepiej od gsa jednak dzięki za informacje i postaram się poszukać Lexusa jednak będzie bardzo ciężko bo nie interesuje mnie napęd na tył.
Wchodzi w grę tylko przedni lub na wszystkie koła.
Kolega ma BMW 5 z 2015 roku z napędem na tył wszystkimi trakcjami i w zimie miał problem z mojego podwórka wyjechać dlatego nie chce nic z napędem na tył.
Dzięki za pomoc pozdrawiam, możesz ewentualnie podać jeszcze jakaś alternatywną opcje oprócz Lexusa dodam tylko że na zakup auta mam 40 tys bo trzeba się liczyć że wyjdzie i tak o wiele więcej po tak zwanym pakiecie startowym oleje filtry rozrząd etc..
spiderman98
Nowicjusz
 
Posty: 6

29 Cze 2020, 21:43

spiderman98 napisał(a):Avalon wydaje mi się trochę nudny i podejrzewam że jego przyspieszenie nie jest powalające.

Ale maxima z cvt w ogóle nie ma odejścia ;-) Przejedź się murano.

Na lexus gs350 awd skromny budżet. Prędzej is250awd ale odejścia też będzie brak.
Może hanka legend 3,5?
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11132
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

18 Lip 2020, 16:25

i jeszcze powiedz, że honda legend ma spoko serwis :lol: :lol: :lol:
tmk90
Nowicjusz
 
Posty: 35
Miejscowość: Wrocław
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Rover 75
Silnik: 2.5 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Rok produkcji: 2001

18 Lip 2020, 18:46

tmk90 napisał(a):i jeszcze powiedz, że

przeczytałeś temat :o
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11132
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

18 Lip 2020, 19:47

Przeczytałem temat.
I na drogą w serwisie egzotyczną maximę porponujesz rozważenie również drogiej w serwisie i egzotycznej hondy legend.
tmk90
Nowicjusz
 
Posty: 35
Miejscowość: Wrocław
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Rover 75
Silnik: 2.5 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Rok produkcji: 2001

19 Lip 2020, 12:23

tmk90 napisał(a):na drogą w serwisie egzotyczną maximę porponujesz rozważenie również drogiej w serwisie i egzotycznej hondy legend


Z tą różnicą że legend ma awd i automat a nie cvt i fwd. No i legend był oferowany w eu a maxima a35 nie.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11132
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe