Nissan Patrol 2,8 Di GR SE 1999r.

26 Mar 2010, 13:35

HDJ średnio lubię (duże, ciężkie), jestem zwolennikiem toyot serii 70 z 1HZ (4,2), czyli bushtaxi lub prado
lubię też stare disko na wyprawy, wygodniejszego, ergonomicznejszego i bardziej ekonomicznego auta nie znam - wykonanie trochę [...] niestety (auta nie robią takich przebiegów jak toyki czy parchy)

nie wiem gdzie Ty widzisz rozkład mas 50/50 w patrolu 4,2 :shock:
szybkościówki na ramach patroli budowano 10 lat temu (a raczej na ramach rendżów 100 cali, rama patrola za ciężka)
dziś buduje się zasadniczo tylko konstrukcje przestrzenne

waga waga waga
Draak
Nowicjusz
 
Posty: 46
Miejscowość: inąd

26 Mar 2010, 13:51

pocieszny napisał(a):i teraz pytanie zasdnicze dlaczego jednak w 90% auta do ścigania jeśli robi się na ramie z c\zegoś to jest to patrol??
Bo jest wytrzymała? :mrgreen: Ogólnie taki dalszy znajomy posiada autko kiedyś startujące w RMPST, czyli rama z Range Rovera przedłużona na 110" (w 1. Evolucji była z Patrola), klatka zintegrowana z ramą i do tego poszycie nadwozia, mosty Patrol, tył Y61 z LSD co by było stabilnie i przedni węższy od Y60 co by lepiej skręcało, reduktor Patrol, skrzynia manual i silnik V12 5.0 z 850i i rozkład masy bardzo dobry :wink:

Co do masy to lżejszy silnik raczej nie będzie powodować nurkowania przodem :wink: i co do sztywnych mostów w sporcie, nie jest to tak że są one całkowicie bezkonkurencyjne z niezależnym, mistrzowie (Orca - mocno zmodyfikowane i poszerzone mosty z G ) w generalce RMPST 2009 to auto ze sztywnymi mostami :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

26 Mar 2010, 14:19

pocieszny napisał(a):i teraz pytanie zasdnicze dlaczego jednak w 90% auta do ścigania jeśli robi się na ramie z c\zegoś to jest to patrol??

d..a tam, większość ma ramę Land Roverów :mrgreen: a mosty patrolowe :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

26 Mar 2010, 14:26

Karson napisał(a):
pocieszny napisał(a):i teraz pytanie zasdnicze dlaczego jednak w 90% auta do ścigania jeśli robi się na ramie z c\zegoś to jest to patrol??

d..a tam, większość ma ramę Land Roverów :mrgreen: a mosty patrolowe :mrgreen:


dokładnie

a to że Łoszewscy wyjeździli miszcza w 2009 świadczy tylko o tym jak zacofane są polskie rajdy pseudo-cross country
ale to się już zmienia (vide T2)

wyjdźcie poza polskie podwórko, ono nie jest w ogóle reprezentatywne, w cross-country jesteśmy 100 lat za murzynami
Draak
Nowicjusz
 
Posty: 46
Miejscowość: inąd

26 Mar 2010, 14:33

autka Mykogenu mimo klasy T1 mają kłopoty z dojazdem do mety.. :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

26 Mar 2010, 14:43

Karson napisał(a):autka Mykogenu mimo klasy T1 mają kłopoty z dojazdem do mety.. :wink:


z różnych powodów, przede wszystkim takich że PZMot nadal nie ogarnia czym jest baja i cross-country
a z pewnością nie jest szlaczkiem z metrowymi wyjebami ;)

inna rzecz - musimy się nauczyć aut z T1 i T2, dogonić chociażby czechów...lata świetlne...
Draak
Nowicjusz
 
Posty: 46
Miejscowość: inąd
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Upał za kierownicą
    Drażliwość, uczucie zmęczenia, utrata koncentracji i związany z tym opóźniony czas reakcji – to tylko niektóre z konsekwencji wpływu upału na kierowcę. Pomóc może rozsądnie używana klimatyzacja, ...

26 Mar 2010, 15:03

ta ta wszystkie na rant lowerach :mrgreen: zaraz jeszcze powiecie że Bowler to super maszynka na nasz teren :mrgreen:
Luberdowe EVO2
Esiok Kowala (no ale on wszystko na landzie buduje :mrgreen: )
większość tomcatów

co jeszcze na LRe jeździ?
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

26 Mar 2010, 15:21

nie wiem jak głęboko w tym siedzisz i na jak powaznie, ale rama rendża klasika jest niestety uznana za kanon - lekka, bardzo wytrzymała i o odpowiednim rozstawie
akurat to się brytomol udało

jak widzę mamy chyba kolejnego fetyszystę patroli :D
Draak
Nowicjusz
 
Posty: 46
Miejscowość: inąd

26 Mar 2010, 16:40

zdecudowanie nie ;)
sam ma zmote na ramie z samiego bo lżejsza ;) tylko nie lubie też jak się głupoty wygaduje na temat samochodu ktorym się nie jeździ :mrgreen: (tu pije do tego silnika) to że rama ciężka to się zgodze, w szybkościówki się nie barwie raczej w przeprawe... ale to już stare dzieje :mrgreen:
krótki parch 4,2 ma mase bardzo łądnie rozłożoną między osie zatankowany pod korek ma prawie 50/50
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

26 Mar 2010, 16:57

pocieszny napisał(a):nie lubie też jak się głupoty wygaduje na temat samochodu ktorym się nie jeździ :mrgreen: (tu pije do tego silnika)


nie głupoty, to empiria :) dwukrotnie na sznurku ciągnąłem podskoczoną głowicę :) kumplowi organizowaliśmy w albanii pomoc, bo mu w górach podskok się wydarzył...o dziesiątkach innych sytuacji nie wspominam

sama z siebie ta głowica nie wybucha, ale niestety jest bardzo bardzo czuła na wszelkie problemy z energetyką cieplną - droban niesprawność układu i witamy w d... :)

oczywiście mam wielu znajomych z RD28T co dbają, chuchają, mają i jeżdżą...
Draak
Nowicjusz
 
Posty: 46
Miejscowość: inąd

26 Mar 2010, 20:10

ja znam osobiście tylko 1 osobe ale jej to nawet czapka na sd33 podskoczyła :mrgreen:
myśle jednak że to jest głównie efekt kupowania zakatowanych sztrucli niestety z niewiadomą i nie do odtworzenia historią, bawi mnie tylko fakt że wszystkie patrole na alledrogo są z przebiegiem >200kkm i kupowane jako 5 auto w rodzinie :mrgreen:

co do 70 to podoba mi się w niej promień skrętu :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

26 Mar 2010, 20:25

ta, bo przecież wszyscy niemcy pozbywają się aut jak mają 180tys km :mrgreen:

promień skrętu w 70 (krótkiej) rzeczywiście da się lubić, no i wersja z 1KZT 3,0TD daje radę ;) minus to większa wywrotność od parcha, zwłaszcza na 35"
Draak
Nowicjusz
 
Posty: 46
Miejscowość: inąd

27 Mar 2010, 01:34

ja to przynajmniej jestem pewien przebiegu książka serwisowa prowadzona bardzo dokładnie do momentu kupna :mrgreen: i myśle że przebieg raczej prawdziwy... milion z kawałkiem :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

30 Mar 2010, 11:25

ktoś wcześniej wspominał o instrukcji do Patrola '98 GR SE Y61?gdzie to jest?szukam polskiej.wie ktoś? :?:
spaceman
Nowicjusz
 
Posty: 11
Miejscowość: Lublin

30 Mar 2010, 11:37

polska to raczej mała szansa może ASO,
jeśli jakiś Hayens to dostępny w sieci (po włosku,niemiecku)
no i instrukcja po angielsku

http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano ... ol_Y61.zip
może cie to poratuje, choc w przyszłości proponuje popracować z google :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)