
- Kampania 100 dni z intensywnym wykorzystaniem cyfrowych mediów społecznościowych
- Zwycięskie miasto otrzyma od Nissana 30 stanowisk szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych
- Wezwanie do działania: MILION „ekologicznie uświadomionych" konsumentów ma wyrazić gotowość do korzystania pojazdów elektrycznych w ramach kampanii "The Big Turn On"
- Najskuteczniejszy rzecznik pojazdów elektrycznych w Europie otrzyma nowego Nissana LEAF

Miasta z całej Europy zostaną zaproszone do rywalizacji w promowaniu elektrycznej motoryzacji i zachęcania swoich obywateli do wspierania kampanii Nissana prowadzonej pod hasłem "The Big Turn On" ["Wielkie włączenie"]. Nagrodą jest 30 stanowisk szybkiego ładowania ufundowanych przez Nissana.
POLECAMY Rozbudowa stacji szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych
Szybkie ładowarki to część szerszej inicjatywy Nissana, w ramach której firma w ciągu zaledwie 100 dni chce zachęcić milion konsumentów do wyrażenia gotowości korzystania z pojazdów elektrycznych. Podstawą kampanii „The Big Turn On" jest pozyskanie zaangażowania opinii publicznej, która będzie wspierać miasta w rywalizacji o nową infrastrukturę do obsługi pojazdów elektrycznych udostępnianą przez Nissana.
POLECAMY Technologia szybkiego ładowania Nissana
Zainstalowane stacje ładowania pozwoliłby skrócić czas ładowania samochodów elektrycznych i przyczyniłyby się do poprawy infrastruktury w ramach tworzenia zeroemisyjnej przyszłości. Szybka ładowarka zgodna z międzynarodowym standardem CHAdeMO może naładować całkowicie wyczerpany akumulator do 80% jego pojemności w zaledwie 30 minut. W przypadku standardowej ładowarki taka operacja zajmuje około 8 godzin.
źródło: Nissan