REKLAMA
WITAM WSZYSTKICH FORUMWICZÓW. CIESZĘ SIĘ, ŻE DOŁĄCZYŁEM DO WASZEJ SPOŁECZNOŚCI.
A TERAZ DO RZECZY:
MAM NISSANA PRIMERE JAK W TEMACIE. ZAKUPIŁEM GO MIESIĄC TEMU. Z MECHANIKĄ MAM MAŁO WSPULNEGO WIEC PEWNIE NIEKTÓRE Z MOICH PYTAŃ UZNACIE ZA GŁUPIE. OTÓŻ MAM Z NIM TAKI PROBLEM, ŻE GDY GO ZAPALE-NIE WAZNE CZY NA CIEPLE CZY NA CHŁODZIE- DOPUKI SILNIK SIE NIE ROZGRZEJE SAMOCHOD GASNIE NA WOLNYCH OBROTACH. CZASEM ZAÓWAZALNE WYSTRZAŁY CO POWODUJE NAWET OTWARCIE MIKSERA. NA GAZIE MA USTAWIONE BARDZO NISKIE WOLNE OBROTY BO OK 500 OBR/MIN. BYŁEM Z NIM NA STACJI DIAGNOSTYCZNEJ I MECHANIK POWIEDZIAŁ ZE OBROTOW MU NIE PODNIESIE, A AUTO JEST Z TYCH , KTORE CIEZKO ZAGAZOWAC ABY DOBRZE CHODZIŁY. NAJPIERW UZNAŁ, ZE MIKSER DO GAZU JEST ZŁY BO OTWÓR MA ZA DUŻY. ZACZĄR WSTAWIAĆ RÓŻNEGO RODZAJU ZWĘŻKI CO NIE PRZYNIOSŁO ŻADNEGO EFEKTU PO CZYM STWIERDZIŁ ŻE NIC SIE Z TYM NIE DA ZROBIC I TRZA SIE PRZYZWYCZAIC. MIKSER MA JUZ WSTAWIONĄ JEDNĄ ZWĘŻKĘ PRZY WLOCIE ZEWNĘTRZNYM, BEZ KTÓREJ W ZASADZIE JAZDA NA GAZIE JEST NIEMOZLIWA. MIKSER PODOBNO JEST DOBRZE DOBRANY- SPRAWDZALO 2 MECHANIKOW W KATALOGACH.
CO TO MOŻE BYC
LICZE NA POMOC W MIARE MOZLIWOSCI
POZDRAWIAM