Nissan Primera p11 na allegro prośba o opinie

03 Sie 2010, 15:28

Witam serdecznie,

Przymierzam się do kupna nissana primery, ale jako że jestem laikiem motoryzacyjnym chciałem zapytać o opinie. Z tego co sie dowiedzialem od wlasciciela, jest to kupiony w polskim salonie. On jest 3 wlascicielem i ma go od 8 miesiecy (cos mi tu nie pasuje zeby sie pozbywac auta po 8 miesiacach). Gaz jest normalny, nie sekwencyjny. Przyznal się że drzwi były malowane. Widzicie tutaj cos jeszcze? I co moge sprawdzić u mechanika przed kupnem auta ?

link do aukcji: [link do oferty na Allegro wygasł]
shuji
Początkujący

Miejscowość: Kraków

03 Sie 2010, 16:12

Moim zdaniem było coś z przodem ponieważ jak dobrze widzę to prawa lampa (z profilu zdjęcia) jest troche zapadnięta,razem z kierunkiem.A pozatym to nie widze nic nie pokojącego.Mam jeszcze pytanie odnośnie gazu,kiedy on był montowany??
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

03 Sie 2010, 16:41

Nie wiem, ale moge zapytać właściela , a jakie to ma znaczenie? co mam sie dokładnie jeszcze dowiedziec? No i w jaki sposob moge sprawdzić samochod u mechanika i w jakim stopniu ?

Pozdrawiam :)
shuji
Początkujący

03 Sie 2010, 16:57

Bo jeśli instalacja lpg była montowana nie dawno to nikt przecież nie sprzedaje auta z praktycznie nowym lpg więc coś musi być na rzeczy.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Awatar użytkownika

03 Sie 2010, 17:27

Najbardziej mi nie pasuje to ze facet go sprzedaje po 8 miesiacach.

A czy lpg albo butla po jakims konkretnym czasie jest do wymiany ?
shuji
Początkujący

03 Sie 2010, 19:16

No to też swoją drogą jest podejrzane.