Nissan Terano II 2,4 benzyna - załączniki napędów

03 Lis 2008, 20:56

Witam kolegów, nie wiem dokładne na czym polega problem w moim samochodzie - opiszę go. Nissana posiadam od kilku miesięcy, przejechałem nim ponad 20 tyś km, jakis czas temu jadąc po równej drodze, bez włączonych napędów przedniej osi, usłyszałem odgłos jakby pracującej wiertarki (dry,dry,dry...) po czym nastąpiło kilka szarpnięć - blokowania przednich kół. Sytuacja taka powtórzyła sie kilka razy i przestało. Przegląd wykonany przez mechanika nic nie wykrył - pojazd sprawował sie dobrze. Pod koniec października będąc na polowaniu - włączyłem napęd przeniej osi chcąc przejechac po drodze czołgowej - napędy nie działały Faktycznie już wcześniej odnosiłem wrażenie, że napęd "chciał sie włączyc samoczynnie w czasie jazdy". Po sprawdzeniu okazało sie, że w załączniku napędu pierścień który wypychany jest przez sprężynę stracił ząbki - wypustki ( nie znam się na tym więc pisze jak to widziałem). Wymieniłem uszkodzoną część - po kilkudziesięciu kilometrach taka sama sytuacja. Reasumując ja uważam, że uszkodzenie załącznika, czy tez jego części jest tylko skutkiem czegoś innego - np: luzy na łożysku, półosi, przegubie - prosze o pomoc mój mechanik rozkłada ręce, nie pracował do tej pory przy terenówkach ( załącznikach i napedach ).
mysliwy
Nowicjusz

04 Lis 2008, 10:04

napisz skąd jesteś, łatwiej będzie polecić Ci jakiś warsztat znający się na 4x4. przez internet ciężko jest zdiagnozować usterkę :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

04 Lis 2008, 21:35

Jestem z Głogowa, w dolnośląskim.
mysliwy
Nowicjusz

04 Lis 2008, 22:38

Lubin.... CB Serwis. obok PolMiedzi (CPN).... Właściciel robi tez terenówki
Kuber
Nowicjusz

Miejscowość: Lubin woj. Dolnośląskie

05 Lis 2008, 12:51

mam znajomego w Oławie, jeśli Cię to zadowala to daj znać :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

05 Lis 2008, 18:16