Nissan terrano 2 , rok 1997, poj.2,7 tdi long

24 Cze 2009, 20:45

Proszę o podpowiedzi co może być przyczyną stuków w skrzyni biegów podczas włączonego biegu N,który słychać donośnie na 5 biegu a mniej na niższych a na wstecznym nie słychać w ogóle?
bobobrat
Nowicjusz
 
Posty: 10

24 Cze 2009, 22:51

Mogłoby to być łożysko oporowe ale nie jestem pewien, jak i mogło się coś popsuć w skrzyni jak tylko na jednym biegu słychać.
motorro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 651
Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk

25 Cze 2009, 08:18

mogą to być łożyska, może to być wałek ale w reduktorze, nie skrzyni. generalnie nic dobrego. musisz zrzucać reduktor i go rozebrać.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

25 Cze 2009, 21:53

skoro reduktor to dlaczego na luzie też słychać?
Serce bije w tempie obrotów maszyny
bodziokardasz
Zaawansowany
 
Posty: 623
Miejscowość: Czarna Ziemia

25 Cze 2009, 23:09

Na luzie jest ok. Wyraźne stuki słychać głównie na wyższych biegach a szczególnie na 5 biegu. Na 1 i 2 biegu stuki są delikatne na 3 lekko głośniejsze na 4 głośne a na 5 bardzo głośne.Na wstecznym jest wszystko ok. Poza tym na pierwszy rzut oka wszystko jest ok. ale na wolnych obrotach wyczuwam lekkie wibracje,szczególnie podczas wolnej jazdy przy (obroty ok.1400).
bobobrat
Nowicjusz
 
Posty: 10

26 Cze 2009, 12:46

Weź sprawdź czy masz mocowania wału w porządku.Mi tak stukało i podpory wału sie skończyły.
motorro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 651
Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Magazyny energii z baterii samochodowych
    Toyota i Chubu Electric Power zawarły porozumienie w sprawie wspólnej budowy systemu magazynowania energii Storage Battery System na przemysłową skalę. Zostaną w nim powtórnie wykorzystane akumulatory z samochodów ...

26 Cze 2009, 17:47

Wał jest ok.Myślę że będzie to łożysko na wałku w reduktorze ale nie jestem pewien w następnym tygodniu to sprawdzę
bobobrat
Nowicjusz
 
Posty: 10