Nissan zapoczątkował segment crossoverów, tworząc niezwykle udane modele Juke, Qashqai oraz X-Trail. Dzięki połączeniu muskularnej sylwetki aut 4x4, kosztów użytkowania na poziomie hatchbacka oraz technologii i jakości charakterystycznych dla samochodach luksusowych, marka sprzedała w Europie ponad 2,5 miliona aut tego segmentu.
Czy zatem Nissan może podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej i znów zaskoczyć innowacyjnością? Co by było, gdyby marka stworzyła nowy sposób zapewnienia ekscytujących wrażeń z jazdy? Odpowiedź przyjdzie na Salonie Samochodowym we Frankfurcie.
Stworzony na bazie doświadczeń Nissana jako lidera segmentu crossoverów, Gripz Concept będzie miał swoją światową premierę podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Inspiracją do zaprojektowania tego koncepcyjnego modelu stanowiły zarówno legendarny 240Z z Rajdu Safari, jak i elegancki świat kolarstwa szosowego. Stylistyka nadwozia pokazuje nowy, sportowy kierunek rozwoju koncepcji crossovera, zapowiadający wyjątkowe, niespotykane dotąd wrażenia z jazdy.
Raport: Fakty i Mity rynku samochodów używanych Rynek samochodów używanych w Polsce od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W 2024 roku zanotował znaczące ożywienie, osiągając najwyższy poziom aktywności od 2021 i wzrost o 31% w porównaniu do 2023. Wybór ...
ART DRIVE! Kolekcja BMW Art Car 1975-2010 Instytut Sztuki Współczesnej (ICA) we współpracy z BMW, Burmistrzem Miasta Londyn oraz organizatorami London 2012 Festival na dwa tygodnie przejmuje kontrolę nad parkingiem w Shoreditch, aby w dniach od 21 lipca ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki NISSAN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne NISSAN
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.