Nitro

21 Lip 2009, 20:32

Piter69 napisał(a):Chcesz w drodze do pracy jeździć na nitrze :lol: zobaczysz tylko znszczysz silnik po pewnym czasie nawet te tytanowe zawory i kute tłoki ci mogą nie wystarczyć po prostu masz słaby silnik nitra najczęściej używają na wyścigach 1/4 mili gdzie mają naprawdę dużo mocy tylko po to żeby na najwyższych obrotach docisnąć do końca w jak najlepszym czasie i nawet tam dochodzi do usterek no i w tuningu na zlotach ale to bardziej na pokaz. Za takie pieniądze proponuje zrobić inne modyfikacje lub inny sinik już lepsza była by turbosprężarka.


O i właśnie o tym cały czas mówię . . .
I love my little gray coupé
for a long time I collecting the cash for it
and MANAGED TO . !
Austin_Boy
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Miejscowość: PTB / NYC

21 Lip 2009, 20:51

Bo taka prawda tłumaczyłem od początku ale i tak zrobi co uważa radze nie używać tego nitra na drodze do pracy bo to może się źle skończyć jak zresztą pisał kolega wyżej.
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA

21 Lip 2009, 21:22

Ok będę uważał bo to też jest podstawa.Ale na takiej drodze prostej na odludziu gdzie nie ma samochodow i sa tylko domy to spokojnie moge uzyc nitra.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

22 Lip 2009, 08:28

Ale nie martwi cię to że twój silnik może długo nie wytrzymać takiego czegoś. Chyba wiesz na jakiej zasadzie działa takie nitro ? Proponuje jechać do jakiegoś warsztatu co robią tuning mechaniczny i się zapytać co można zrobić z twoim silnikiem na pewno zaproponują wymiane jakiś części jeśli to będzie miało sens w tym silniku większy silnik lub chip tuning ale na pewno nie zaproponują nitra.
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA

22 Lip 2009, 08:33

No wiesz to wezmę i podjadę ale chyba i tak trochę zmodyfikuję ten silnik i jak piszesz chip tuning.Do tego wezmę wymienię świece zapłonowe fabryczne na sportowe i dopiero zobaczę co z nitro.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

22 Lip 2009, 12:36

No to już jest rozsądniejsze podejście a tak na prawdę to nie ma sportowych świec tylko są z lepszych firm i są lepsze od fabrycznych ale to tak na marginesie dużo ludzi mówi sportowe :mrgreen:
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    BMW M3 i BMW M4 Coupe z nowym, mocnym silnikiem
    Debiut nowego BMW M3 Limuzyna oraz nowego BMW M4 Coupe zwiastuje wejście na rynek nowej generacji samochodów sportowych o wysokich osiągach, stworzonych przez BMW M GmgH, a także oznacza zaszczepienie filozofii BMW ...

22 Lip 2009, 12:51

sa to swiece NGK bodajze
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

22 Lip 2009, 12:57

A moglibyście mi polecić jakie4ś dobre świece zapłonowe.A co muszę zrobić aby podnieśc trochę Km ze 220 na powiedzmy 260km bo nie wiem za dokładnie ale tanim kosztem jakby to można było zrobić.

[ Dodano: Sro Lip 22, 2009 14:00 ]
A i wezmę w silniku wymienię tłok i kute korbowody i chyba wtedy już wystarczy na nitro tych zmian.

[ Dodano: Sro Lip 22, 2009 14:01 ]
A jak nie to podjadę do kolegi,który się ściga za granicąś i go poproszę aby mi pomógł przerobić bryczkę porządnie i będzie spoko.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

22 Lip 2009, 13:25

NKG to bardzo dobre świece są używane w zwykłych samochodach osobowych i w sporcie w sumie to można nazwać je sportowymi bo są lepszej jakości z resztą nie tylko te.

Co do tuningu silnika to można po prostu wymienić wszystkie części na lepsze tylko trzeba je ze sobą zgrać. POLECAM TĄ STRONE są tutaj wszystkie części jakie możesz wymienić najlepsze firmy i katalogi nawet znajdziesz swoje wymarzone nitro :wink:
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA

22 Lip 2009, 14:55

Piter69 wielkie dzięki najpierw wymienię ten układ zapłonowy a potem ine części po kolei i dopiero potem zobaczę jak z tym nitrem.Będę na bieżaco informował co wymieniłem.

[ Dodano: Sro Lip 22, 2009 18:01 ]
Piter na początek wymienię przewody na takie http://www.inter-rally.pl/index.php?p98 ... -spi-94-98 potem zawieszenie http://www.autoracing.pl/p/122/845/zawi ... 35_mm.html oraz co najważniejsze przy używaniu nitra stożek do dobrego chłodzenia silnika bez tego ani rusz http://www.knfilters.com/search/product ... od=RC-4700 oraz takie cacko http://www.inter-rally.pl/index.php?p47 ... iny-karbon potrzebne też jest gdy się używa nitro i co teraz powiesz Piter dobrze.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

22 Lip 2009, 20:35

Widzisz i miałem rację, Punto to dobre auto ale ten mały silnik [ i nie tylko ] potrzebuje drobnych modyfikacji, ponieważ nie da rady z tak dużym dodaniem mocy. I o tym cały czas mówiłem. Mam nadzieje, ze Twoje pracę nad Fiatem nie sprawią Ci problemów bo sam ale nie podjął bym się montażu takiego "oprzyrządowania" ;D ale mi takie cudo nie potrzebne do życia . ;P
I love my little gray coupé
for a long time I collecting the cash for it
and MANAGED TO . !
Austin_Boy
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Miejscowość: PTB / NYC

23 Lip 2009, 07:20

Austin wiesz ja stożek będę chciał zamontować w miarę duży albo ten jak się da albo większy.Bo gdybym dał sobie strzał nitro 10-15 sekund to żeby był wtedy dobrze silnik chłodzony.Wiesz to będzie tylko strzał 10-15 sekund.Można też dokupić większe dysze dla strzałów +50 hp + 100 + 150.Ale jakbym zakupił nawet dyszę na strzał +50 hp to tego już by chyba mój silnik nie przeżył no chyba,że silnik od wozu Dodge Challenger to wtedy tak.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

23 Lip 2009, 08:42

No proponuje też świece jakieś poszukać. Filtr stożkowy nie ma za zadanie chłodzić silnik tylko oczyszczać powietrze zasysane do komory spalania z zanieczyszczeń ale i tak dobrze go mieć jeśli uparłeś się na te nitro a do dodatkowego chłodzenia silnika możesz zamontować intercooler który montuje się głównie do turbosprężarek ale nie tylko. A ten wskaźnik pisze że jest do Turbiny czyli do turba a nie nitra nie wiem czy można go też używać do podtlenku azotu ale jak można to ok.
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA

23 Lip 2009, 08:49

Piter a co do świec to mam już na oku te NGk są trochę drogie ale lepsze niż te fabryczne ale do fiata punto.Trochę kaski pójdzie ale będzie warto.Ale jakie potem zadowolenie.A i mam małą prosbę Piter mógłbyś dla mnie poszukać jakiejś stronki gdzie są dysze do nitro takie do strzałów +35 +50 +100Hp i mniejsze i większe to też mi się przyda.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

23 Lip 2009, 11:14

Dysze musisz mieć pasujące do twojego zestawu który kupisz najlepiej jechać do sklepu w którym będziesz kupował i powiedzieć jaką chcesz i ci dobiorą odpowiednią do twojego zestawu. Pamiętaj żeby przed założeniem nitra wymienić przewody zapłonowe na jak najlepsze te co dałeś link są dobre ale najlepsze podobno są MAGNECOR sprawdź stan twojego silnika czy jest w dobrym stanie tłoki, pierścienie, rozrząd , itd. Zamontuj też wydajniejszą pompę paliwową. Sprawdź lub wymień aparat zapłonowy i używaj olej do silnika najlepszej jakości. To są chyba najważniejsze rzeczy przed instalacją nitra.
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA