sory za OT ale powstrzymać sie nie mogłem czyt. to co pisał Piotrek1 Do punta 1,3 nitro, bo mu się spieszy do pracy dobre
Rocznik jak dobrze przeczytałem to w/g niego Ma 1987, a punto produkowane od
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_Punto
chodziło Mu raczej o Zemste Honeckera którą ma w podpisie
220km/h wyciąga
chyba z Kasprowego z żaglem
kute tłoki i korbowody przekroczyły by wartość rynkową tego punto o jakieś 1000%
Nie no bądzmy poważni albo gość tak ciemny, albo robił Se JAJA
Wiem że stary temat, lecz dla mnie akurat na czasie ponieważ planuje założyć nitro i zbieram informacje na ten temat i tak trafiłem na tą stronke
TERAZ POWAŻNIE i już nie będe się z nikogo śmiał OBIECUJE
nie ten jeszcze jeden raz: nie będe chłodził silnika stożkiem
A jedynie więcej powietrza mu dostarczał
Chodzi Mi o to jak się to montuje, tz mam zamiar sam to zrobić, wszystko wydaje się być proste tylko nie wiem jak się montuje wtrysk czy jest to duży problem
O co chodzi z tym strojeniem
bo nigdy niestety nie miałem okazji przyglądnąć się jak jest zamontowane (fotki mile widziane)
I która instalacja lepsza tz. sucha czy mokra
chce uzyskać jakieś 50KM więcej więc jedna i druga instalacja się nadaje (tylko która lepsza?)
A włącznik nitro będzie pod pedałem gazu jak dojdzie do końca to załączy nitro (o ile będzie butla odkręcona i elektrozawór otwarty) nie będe używał w drodze do ani z pracy obiecuje
A silnik to 2,0 T moc ok 200KM
A przepraszam nie przywitałem się jak kultura nakazuje więc DZIEŃDOBRY