Nitro

23 Lip 2009, 12:42

Silnik jest sprawny tłoki i rozrząd również a oleju to używam też najlepszej jakości.A co do dysz to mi napisali,że najlepiej jest mieć takie jakie są w zestawie i nie kupować większych bo napisali mi,że jak się eżmie większe to może być nawet przegrzanie silnika po czym trzeba rozebrać silnik i wymienić pierścienie.A ten link co podałem do tych przewodów to są one właśnie Magnecor.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

23 Lip 2009, 13:18

No widzisz mówiłem że trzeba używać dyszy z zestawu a z tymi przewodami to nie zauważyłem firmy :lol: trochę przymulony byłem. Masz jeszcze jakieś pytania :?:
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA

23 Lip 2009, 15:28

Tak czy jakbym to miał już zamontowane to musiałbym przytrzymać chwilę ten przycisk od dopalacza czy tylko bym nacisnął i wystarczy bo nie wiem.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

23 Lip 2009, 16:14

Wiesz że sam nie wiem nigdy się nad tym nie zastanawiałem to chyba od przycisku zależy.
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA

23 Lip 2009, 16:46

AHa ok wielkie dzięrki za pomoc Piter temat do zamknięcia i usunięcia proszę.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

24 Lip 2009, 09:16

Ale poco chcesz usunąć ktoś może mieć podobny problem to sobie zerknie.
Powodzenia w budowie. :cool:
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Akumulator (nie)całkowicie bezobsługowy
    Wielu sprzedawców akumulatorów po dziś dzień spotyka się z zapytaniami ze strony klientów czym tak naprawdę jest akumulator bezobsługowy oraz czy akumulator zamontowany w ich samochodzie jest bezobsługowy? ...
    Verva Street Racing 2016
    W miniony weekend odbyło się jedno z największych wydarzeń motoryzacyjnych w Polsce. Festiwal Verva Street Racing 2016 zgromadził tysiące miłośników motoryzacji, dla których organizator przygotował wiele atrakcji. ...

08 Paź 2009, 15:17

:lol: :lol: :lol: :idea: :?: sory za OT ale powstrzymać sie nie mogłem czyt. to co pisał Piotrek1 Do punta 1,3 nitro, bo mu się spieszy do pracy dobre :mrgreen:
Rocznik jak dobrze przeczytałem to w/g niego Ma 1987, a punto produkowane od http://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_Punto
chodziło Mu raczej o Zemste Honeckera którą ma w podpisie :grin:
220km/h wyciąga :lol: :lol: chyba z Kasprowego z żaglem :mrgreen:
kute tłoki i korbowody przekroczyły by wartość rynkową tego punto o jakieś 1000%
Nie no bądzmy poważni albo gość tak ciemny, albo robił Se JAJA :lol:

Wiem że stary temat, lecz dla mnie akurat na czasie ponieważ planuje założyć nitro i zbieram informacje na ten temat i tak trafiłem na tą stronke
TERAZ POWAŻNIE i już nie będe się z nikogo śmiał OBIECUJE :!:
nie ten jeszcze jeden raz: nie będe chłodził silnika stożkiem :lol:
A jedynie więcej powietrza mu dostarczał
Chodzi Mi o to jak się to montuje, tz mam zamiar sam to zrobić, wszystko wydaje się być proste tylko nie wiem jak się montuje wtrysk czy jest to duży problem :?:
O co chodzi z tym strojeniem :?: bo nigdy niestety nie miałem okazji przyglądnąć się jak jest zamontowane (fotki mile widziane)
I która instalacja lepsza tz. sucha czy mokra :?: chce uzyskać jakieś 50KM więcej więc jedna i druga instalacja się nadaje (tylko która lepsza?)
A włącznik nitro będzie pod pedałem gazu jak dojdzie do końca to załączy nitro (o ile będzie butla odkręcona i elektrozawór otwarty) nie będe używał w drodze do ani z pracy obiecuje
A silnik to 2,0 T moc ok 200KM

A przepraszam nie przywitałem się jak kultura nakazuje więc DZIEŃDOBRY
artj
Początkujący
 
Posty: 164
Miejscowość: Polska

09 Paź 2009, 19:13

Jeśli chcesz sam założyć nitro to radze użyć suchej instalacji jest bardzo łatwa w założeniu zresztą jak kupujesz zestaw nitra to powinna być dołączona instrukcja producenta jak to zrobić. Ta instalacja jest najczęściej stosowana właśnie w takim przypadku jak twój mokra jest raczej stosowana w bardziej profesjonalnym tuningu. Sucha jest też znacznie tańsza od mokrej i podniesiesz nią ok. 40 KM więcej więc myślę że cię to powinno zadowolić. W suchej instalacji silnik nie pobiera dodatkowego paliwa tylko działa na sucho jak sama nazwa wskazuje więc to kolejny plus.
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA

17 Paź 2009, 13:22

haha, nie no tez padlem, skonczylem ta ciekawa lekturke i powiem ze piotrek rzadzi, raz wlasnie ze takie punto 1.3 87 r:) a dwa teksty w stylu : goscie powiedzieli mi, napisali mi itd. on nie ma pojecia o czym pisze, naczytal sie gazet o samochodach i tyle, to tak jakby podawac rozwiazania zadan matematycznych nie znajac wzoru na ich obliczenie... zenua
krzyshtoff
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Konin

23 Lut 2013, 00:00

Ciekawe czy wogole ma kompreche hehehe :D jak czytałem to nie mogłem ze smiechu
Pozdrawiam
jacodk
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 14
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Prawo jazdy: 01 06 2006
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: brak
Rok produkcji: 2002