Nitro

21 Lip 2009, 11:47

Mam pytanie chcę założyć nitro do fiat punto z mokrą instalacją czy taki zestaw będzie pasował i czy można dać więcej niż jedna butla nitro oraz co musiałbym zmienić w silniku aby móc używać nitro.Pisałem do jednej firmy, która sprzedaje zesdtawy nitro w warszawie i mi napisali,że jak będe prawidłowo używał nitro czyli jeden strzał 15-20 sekund a potem normalnie jechał aby się ciepło rozeszło z silnika to silnik będzie chodził normalnie i sprawnie czy to prawda.Oraz ile by kosztował taki zestaw w PL bo nie wiem proszę o pomoc.To dla mnie bardzo ważne.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

21 Lip 2009, 13:15

Zacznijmy jaki masz silnik bo żeby mieć nitro silnik przydałby się mocny żeby ci go nie rozerwało bo każdy silnik może wytrzymać inną moc. Zamontować można do każdego silnika ale z głową. Same założenie nitra za wiele ci nie da musisz też zrobić tuning mechaniczny silnika nawet kute tłoki i tytanowe zawory nie dawają 100% pewności że silnik wytrzyma bo różnie to bywa trzeba wymienić poszczególne części i trzeba pamiętać żeby nie przekroczyć danej jednostki napędowej przy instalacji nitra. System mokry jest dobry można nim podnieść 30-40 % mocy ale też jest droższy. Wiadomo że po założeniu podtlenku azotu samochód będzie pobierał więcej paliwa i pewnie zmniejszy się żywotność silnika i innych pod zespołów ale to nie nitro niszczy silnik jak niektórzy uważają tylko złe używanie i za duże wyciskanie mocy z danego silnika.
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA

21 Lip 2009, 13:24

Silnik mam 1.3 bo autko jest z roku 1987 to już trochę kilometrów tys. ma przejechanych.Autko wyciąga max 220/h bez tuningu.Silnik nie był tuningowany ani żadne inne podzespoły.Pisałem do sprzedawcy,który sprzedaje nitro w warszawie na danej ulicy adres mam i mi napisał,że taka butla nitro 4,5kg wystarczy na około 20-30 przejechań po 10 sekund ale po kazdym strzale trzeba już jechać normalnie aby się z silnika rozeszło ciepło,które się tam zgromadziło np.na postoju albo podczas jazdy np. 80-100 kilometrów na godzinę.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

21 Lip 2009, 13:52

Punto 1.3 z 1987r co to ma byc?? :shock:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

21 Lip 2009, 14:03

Coś cię śmieszy barol ja zamierzam włożyć do auta 4 butle po 4,k5g z nitro żebym nie musiał już tankować tak często jak przy jednej butli.I pisali mi goście z warszawy,że jak się będzie używać nitro zgodnie z instrukcją jeden strzał 10s to potem trzeba jechać normalnie aby się ciepło rozeszło z silnika i będzie dobrze.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

21 Lip 2009, 14:11

poprostu nie widzialem jeszcze w zyciu Punta z 87r,masz moze jakies fotki??
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volkswagen up! - samochód do miasta
    Około 12 proc. rynku należy w tym roku do Volkswagena up!. Od stycznia do kwietnia 2019 zarejestrowano 682 egzemplarze. To najmniejszy samochód osobowy niemieckiego koncernu. Powstaje od 2011 roku w Bratysławie, wraz ...
    Antyradar samochodowy – co warto wiedzieć?
    Antyradar to urządzenie do wykrywania radarów. Choć używanie sprzętów próbujących namierzyć sygnał sprzętu mierzącego prędkość, jest niedozwolone, istnieją urządzenia, które są całkiem legalne. ...

21 Lip 2009, 14:24

Fotek nie mam mojego auta ale autko mam takie samo jak te 2 auta

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


tylko,ze ja kolor auta mam inny i nic poza tym.

[ Dodano: Wto Lip 21, 2009 14:26 ]
Mogę mieć z innego roku bo przecież każdy się może pomylić.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

21 Lip 2009, 16:19

Tego nitra może ci starczy na tyle razy ale jak wsadzisz je do silnika bez żadnych modyfikacji i mocniejszych części nie spodziewaj się tak dużej mocy ja po i że twój silnik wytrzyma tyle co bez nitra. Nitro powinno się dobrze ustawić do danego silnika jak już pisałem dlatego założyć je powinien ktoś kto się na tym zna. A włącza się podtlenek azotu dopiero gdy samochód uzyska maksymalną prędkość i przy odpowiednich obrotach przynajmniej się powinno nitro podnosi bardzo dużo mocy dlatego silnik musi być dobrze przygotowany np z 200 KM po odpaleniu nitra może nawet wskoczyć do 300 KM dlatego jeśli twój silnik ma powiedzmy 70 KM i nagle z nie nacka ma skoczyć do 130 KM to nie myśl że wytrzyma długo.
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA

21 Lip 2009, 18:40

On ma tyle nie skakać ale napisałem do gości,którzy sdprzedają nitro czy można je ustawić tak aby strzał był tylko 5 sekund.Jak da się to regulować to będzie ok.Jakbym miał mieć strzał do 130km to musiałbym wybrać instalację wielopunktową a ja chcę wybrać zwykłą instalację jednopunktową i dokupić jedynie jeszcze jedną butlę i wystarczy.A co do montażu to bym dał do serwisu w Rzeszowie bo mi napisali,że mają warsztat w Rzeszowie i,że tam by mi to założyli.A co do modyfikacji silnika to wezmę i wymienię tłok i kute korbowody oraz zawory.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

21 Lip 2009, 18:46

Piter69 napisał(a):Zacznijmy jaki masz silnik bo żeby mieć nitro silnik przydałby się mocny żeby ci go nie rozerwało bo każdy silnik może wytrzymać inną moc. Zamontować można do każdego silnika ale z głową. Same założenie nitra za wiele ci nie da musisz też zrobić tuning mechaniczny silnika nawet kute tłoki i tytanowe zawory nie dawają 100% pewności że silnik wytrzyma bo różnie to bywa trzeba wymienić poszczególne części i trzeba pamiętać żeby nie przekroczyć danej jednostki napędowej przy instalacji nitra. System mokry jest dobry można nim podnieść 30-40 % mocy ale też jest droższy. Wiadomo że po założeniu podtlenku azotu samochód będzie pobierał więcej paliwa i pewnie zmniejszy się żywotność silnika i innych pod zespołów ale to nie nitro niszczy silnik jak niektórzy uważają tylko złe używanie i za duże wyciskanie mocy z danego silnika.


Silniki w Punto to max. 100 KM w dieslu i 60 KM w benzynowym jeśli chcesz do nie zmodyfikowanego Fiacika wsadzić nitro [co już jest kiepskim pomysłem samym w sobie] to, Brawo . . . chyba tylko po to by rozwalić rozrząd i spowodować wypadek . !
I love my little gray coupé
for a long time I collecting the cash for it
and MANAGED TO . !
Austin_Boy
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Miejscowość: PTB / NYC

21 Lip 2009, 18:57

Austin a co musiałbym zmodyfikować w fiacie aby móc wsadzić nitro.Przecież napisałem co chciałbym zmodyfikować w silniku.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

21 Lip 2009, 20:05

Nitro to niepotrzebny dodatek jak na przykład breloczek przy kluczach. Masz pierwszą generację Fiata Punto. Nitro swoje kosztuje według linków, które podałęś ceny dochodzą do 1000 $ . ! Po za tym samo w sobie to duży wysiłek dla małego silnika, a jeśli chcesz zając się "grubszym" tuningiem obejmującym wiele podzespołów, zacznij od tego jak niewielki jest rozstw osi w fiacie. Poza tym sam mówisz max 220KM/h do już porzadne osiągi. Zauważ jak mało jest samochodów z nitro. Jest to poprsotu bardzo mało popularne. Chcesz się wyróżniać, potrzebujesz brawury . ? Wydaje mi sie, że raczej nie i przyjemności z jazdy da Ci seryjne auto . . .
I love my little gray coupé
for a long time I collecting the cash for it
and MANAGED TO . !
Austin_Boy
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Miejscowość: PTB / NYC

21 Lip 2009, 20:40

Austin ale ja chcę to założyć też po to bo mi się gdzieś nieraz spieszy i potrzebuję małego doładowania szybkości,że tak powiem.Bo nieraz spieszy mi się i nie zdąże na czas i mam potem małe kłopoty i chcę być trochę szybszy więc muszę sobie założyć takie nitro.I powiedzmy tylko jeden strzał w drodze do pracy i wystarczy nieraz się też zdarzy,że jadę normalnie a tu zaraz mam telefon żebym się pospieszył bo jest ważna sprawa i dlatego.I gdzie kupię tytanowe zawory do silnika.
Piotrek1
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Warszawa

21 Lip 2009, 21:09

Zawory do silnika kupisz oczywiście na [link do oferty na Allegro wygasł], rozumiem że jak się uparłeś na to nitro, to Cię nie przekonam, ale może wystarczy ustawić budzik o 10 minut wcześniej . ? Rozumiem też Twoją "potrzebę małego doładowania szybkości" ale wyobraźmy sobie taką sytuację: jedziesz swoim Fiatem, masz pustą drogę, więc włączasz swoje doładowanie aby dojechać szybciej do pracy i nagle zza zakrętu wyjeżdża samochód i wypadek gotowy, wtedy dopiero się spóźnisz do pracy . ! Używanie nitra w ruchu ulicznym to największa glupota jaką słyszałem, ale jak Ci zależy no to co Ci będę tłumaczył . . .
I love my little gray coupé
for a long time I collecting the cash for it
and MANAGED TO . !
Austin_Boy
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Miejscowość: PTB / NYC

21 Lip 2009, 21:15

Chcesz w drodze do pracy jeździć na nitrze :lol: zobaczysz tylko znszczysz silnik po pewnym czasie nawet te tytanowe zawory i kute tłoki ci mogą nie wystarczyć po prostu masz słaby silnik nitra najczęściej używają na wyścigach 1/4 mili gdzie mają naprawdę dużo mocy tylko po to żeby na najwyższych obrotach docisnąć do końca w jak najlepszym czasie i nawet tam dochodzi do usterek no i w tuningu na zlotach ale to bardziej na pokaz. Za takie pieniądze proponuje zrobić inne modyfikacje lub inny sinik już lepsza była by turbosprężarka.
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA