

Dacia jest marką, która doświadczyła najszybszego wzrostu w ciągu kilku ostatnich dziesięcioleci – od 2004 roku sprzedała ponad 2,4 miliona pojazdów. Z gamą 7 pojazdów Dacia jest również najmłodszą marką w Europie. W ubiegłym roku w Polsce Dacia zanotowała największą dynamikę sprzedaży z 87% wzrostu w porównaniu do poprzedniego roku. Od momentu wprowadzenia marki Dacia na światowe rynki w 2005 roku, jej roczna sprzedaż wzrosła ośmiokrotnie, auta tej marki sprzedawane są w 36 krajach.

Pojawieniu się w sprzedaży nowego modelu z gamy Dacii, towarzyszą pikniki organizowane przez Autoryzowanych Partnerów Dacii, które odbędą się już 14 września. Podczas pikników będzie można obejrzeć i wypróbować Nowego Logana MCV oraz odbyć jazdy testowe innymi modelami z odnowionej gamy Dacii.
źródło: Renault