REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
quel napisał(a):Zawsze mnie śmieszy 1 kwestia, wygoda wsiadania... Co to w ogóle jest?
quel napisał(a):Zawsze mnie śmieszy 1 kwestia, wygoda wsiadania... Co to w ogóle jest? Wsiadasz do auta 200 razy w ciągu dnia, żeby to musiało mieć jakieś znaczenie?
No nie wiem jeździłem dwoma tymi autami i niestety Dacia trochę odstaje od tego Hyunadia z tym silnikiem. Dla mnie Hyundai ma lepsze prowadzenie i wygodniej mi się w nim siedziało do tego był moim zdaniem przestronniejszy wewnątrz. Co do silnika dla mnie lepszy jest 1.4 MPI Kappa od 1.0 TCe i LPG tez możesz w nim śmiało założyć i na pewno więcej przejedzie bezawaryjnie od tego mniejszego silnika w Dacii.hoderi145 napisał(a):A w czym ten golas będzie lepszy od Dacii? Dacia będzie na full wypasie i mniej straci na wartości od tego Hyundaia. W dodatku różnica w przyjemność z jazdy między tym 1.4 mpi a 1.0 tce też na korzyść Dacii. W dodatku dochodzi tu konieczność dokładania instalacji lpg więc kolejny koszt.
A no jesteśmy coraz bardziej wygodniquel napisał(a):Zawsze mnie śmieszy 1 kwestia, wygoda wsiadania... Co to w ogóle jest?
Rokiko napisał(a): Różnice oczywiście między modelami przy wsiadaniu są i zawsze będą ale z tym wsiadaniem i wysiadaniem to powinien wypowiedzieć się taki ktoś jak kurier który dziennie taką czynność wykonuje bardzo dużo razy (tylko oni jeżdżą busami)