Nowa wersja - poprawki i modyfikacje

25 Cze 2011, 18:52

Ogólnie przydało by się nieco przyciemnić ramki i napisy. Większość napisów jest szara na blado szarym tle. Mało to czytelne i mdłe.
Zdaję sobie sprawę, że zrobienie tej szaty graficznej pochłonęło dużo czasu i pracy i aż głupio mi się tak czepiać ale naprawdę nieco kontrastu wyszło by forum na dobre. Moim oczom też bo po kilkunastu minutach wypadają mi na klawiaturę :(
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

27 Cze 2011, 22:33

Uwagi o których piszecie wezmę pod uwagę i postaramy się coś zaradzić, żeby wszystko było bardziej wyraziste. Przypuszczam że to jest głównie kwestia ekranu na jakim się wyświetla stronę i ustawienia kolorów. Może uda się tak zrobić żeby wszyscy byli usatysfakcjonowani.
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe

Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

29 Cze 2011, 11:56

silvo44 napisał(a):Chyba sie nie rozumiemy - po otwarciu ,,nowe posty'' nie ma przycisku ,,oznacz jako przeczytane'' - we wszystkich działach jest oprócz tego ...

Link został dołożony na górze po prawej stronie. Sprawdź czy go widzisz.
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe

29 Cze 2011, 13:53

Jest ! !
O K ! !
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2011

29 Cze 2011, 14:05

BRODATY napisał(a):Ogólnie przydało by się nieco przyciemnić ramki i napisy. Większość napisów jest szara na blado szarym tle. Mało to czytelne i mdłe.