Nowe Audi TT to czteromiejscowy samochód sportowy, o dużych walorach w codziennym użytkowaniu. Bagażnik ma wydłużoną pokrywę, a jego pojemność wynosi 305 litrów - o 13 litrów więcej niż w poprzednim modelu.
Koncepcja, stylistyka zewnętrzna i karoseria - Coupé z siedzeniami 2+2, bagażnik o pojemności 305 litrów - Długość 4,18 m, rozstaw osi 2,51 m, krótkie zwisy - Atletycznie-dynamiczna stylistyka z wyraźnymi odwołaniami do pierwszej generacji TT - Opcjonalne reflektory diodowe lub reflektory diodowe Matrix LED - Karoseria o kompozytowej budowie ze stali i aluminium - Ciężar własny od 1230 kg - nawet do 50 kg mniej niż poprzednik
Napęd - Trzy czterocylindrowe silniki o mocy od 135 kW (184 KM) do 228 kW (310 KM) - Jednostka 2.0 TDI ultra, zużywająca tylko 4,2 litra paliwa na 100 km (110 g CO2 na km) - W modelu TTS silnik 2.0 TFSI z momentem obrotowym 380 Nm i przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy - Sześciostopniowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic, współpracująca z obydwoma silnikami benzynowymi - Stały napęd na cztery koła quattro dostępny z obydwoma silnikami 2.0 TFSI (element wyposażenia seryjnego w modelu TTS), zaprojektowane na nowo sprzęgło wielopłytkowe z funkcją dynamicznego zarządzania
Podwozie - Oś przednia: zaawansowane zawieszenie z aluminiowymi elementami - Progresywny układ kierowniczy z elektromagnetycznym wspomaganiem kierownicy w wyposażeniu seryjnym - Na życzenie system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select i adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne Audi magnetic ride. Oba elementy należą do wyposażenia seryjnego modelu TTS - Odłączany, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESC, selektywne sterowanie rozkładem momentów napędowych lub elektroniczny mechanizm różnicowy - Lekkiej konstrukcji koła o średnicy 17 cali (TTS: 18 cali), opcjonalnie o średnicy do 20 cali - W modelu TTS nowe, lekkie, aluminiowe szczęki hamulców przednich
Stylistyka wnętrza, obsługa i wyposażenie - Płynny, lekki przebieg linii we wnętrzu, smukła tablica rozdzielcza, całkowite podporządkowanie przyrządów kierowcy. Zaprojektowane na nowo sportowe fotele i siedzenia sportowe S (element wyposażenia seryjnego w modelu TTS) o lekkiej konstrukcji - Cyfrowy Audi virtual cockpit i zaprojektowany na nowo terminal MMI oraz ulepszone sterowanie głosowe. Elementy obsługi klimatyzacji w nawiewach - Efektywne systemy wsparcia kierowcy dostępne na życzenie - Programu infotainment składający się z wielu elementów, w tym z nawigacji MMI Navigation plus, systemu Audi connect korzystającego ze standardu transmisji danych LTE oraz sprzętu nagłaśniającego Bang & Olufsen Sound System - Ulepszona architektura elektroniki z Modułowym Systemem Infotainment drugiej generacji - Całkowicie nowa paleta kolorów i materiałów wykończeniowych
Obowiązek używania odblasków i bezpieczeństwo na drodze Jedną z najważniejszych zasad bezpieczeństwa jest zasada widoczności. Uczestnicy ruchu drogowego powinni zadbać o to, by być widocznym dla innych i sami być jak najlepiej przygotowani do tego, by obserwować drogę i jej otoczenie. ...
Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku? Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.