Nowe Audi TT i nowe Audi TTS

14 Paź 2014, 12:31

Nowe Audi TT to czteromiejscowy samochód sportowy, o dużych walorach w codziennym użytkowaniu. Bagażnik ma wydłużoną pokrywę, a jego pojemność wynosi 305 litrów - o 13 litrów więcej niż w poprzednim modelu.

Nowe Audi TT i nowe Audi TTS

Koncepcja, stylistyka zewnętrzna i karoseria
- Coupé z siedzeniami 2+2, bagażnik o pojemności 305 litrów
- Długość 4,18 m, rozstaw osi 2,51 m, krótkie zwisy
- Atletycznie-dynamiczna stylistyka z wyraźnymi odwołaniami do pierwszej generacji TT
- Opcjonalne reflektory diodowe lub reflektory diodowe Matrix LED
- Karoseria o kompozytowej budowie ze stali i aluminium
- Ciężar własny od 1230 kg - nawet do 50 kg mniej niż poprzednik

Napęd
- Trzy czterocylindrowe silniki o mocy od 135 kW (184 KM) do 228 kW (310 KM)
- Jednostka 2.0 TDI ultra, zużywająca tylko 4,2 litra paliwa na 100 km (110 g CO2 na km)
- W modelu TTS silnik 2.0 TFSI z momentem obrotowym 380 Nm i przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy
- Sześciostopniowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic, współpracująca z obydwoma silnikami benzynowymi
- Stały napęd na cztery koła quattro dostępny z obydwoma silnikami 2.0 TFSI (element wyposażenia seryjnego w modelu TTS), zaprojektowane na nowo sprzęgło wielopłytkowe z funkcją dynamicznego zarządzania

Podwozie
- Oś przednia: zaawansowane zawieszenie z aluminiowymi elementami
- Progresywny układ kierowniczy z elektromagnetycznym wspomaganiem kierownicy w wyposażeniu seryjnym
- Na życzenie system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select i adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne Audi magnetic ride. Oba elementy należą do wyposażenia seryjnego modelu TTS
- Odłączany, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESC, selektywne sterowanie rozkładem momentów napędowych lub elektroniczny mechanizm różnicowy
- Lekkiej konstrukcji koła o średnicy 17 cali (TTS: 18 cali), opcjonalnie o średnicy do 20 cali
- W modelu TTS nowe, lekkie, aluminiowe szczęki hamulców przednich

Nowe Audi TT i nowe Audi TTS

Stylistyka wnętrza, obsługa i wyposażenie
- Płynny, lekki przebieg linii we wnętrzu, smukła tablica rozdzielcza, całkowite podporządkowanie przyrządów kierowcy. Zaprojektowane na nowo sportowe fotele i siedzenia sportowe S (element wyposażenia seryjnego w modelu TTS) o lekkiej konstrukcji
- Cyfrowy Audi virtual cockpit i zaprojektowany na nowo terminal MMI oraz ulepszone sterowanie głosowe. Elementy obsługi klimatyzacji w nawiewach
- Efektywne systemy wsparcia kierowcy dostępne na życzenie
- Programu infotainment składający się z wielu elementów, w tym z nawigacji MMI Navigation plus, systemu Audi connect korzystającego ze standardu transmisji danych LTE oraz sprzętu nagłaśniającego Bang & Olufsen Sound System
- Ulepszona architektura elektroniki z Modułowym Systemem Infotainment drugiej generacji
- Całkowicie nowa paleta kolorów i materiałów wykończeniowych

Nowe Audi TT i nowe Audi TTS
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Obowiązek używania odblasków i bezpieczeństwo na drodze
    Jedną z najważniejszych zasad bezpieczeństwa jest zasada widoczności. Uczestnicy ruchu drogowego powinni zadbać o to, by być widocznym dla innych i sami być jak najlepiej przygotowani do tego, by obserwować drogę i jej otoczenie. ...
    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...