Nowe auto do 50 000zł

29 Mar 2010, 19:49

Zamierzam kupić nowe auto i przeznaczyć na nie 50tys zł, tak więc mogę wybierać pomiędzy:
• Toyota Yaris, 1.33
• Peugeot 207 SW, Trendy, 1.4
• Kia Cee’d, Comfort, 1.4
• Fiat Linea, Active, 1.4
• Fiat Grande Punto, Estiva Blue&Me, 1.4
• Fiat Punto Evo, Estiva Blue&Me, 1.4
• Seat Nowa Ibiza, Style, 1.4
• Opel Corsa, Enjoy, 1.2/1.4
• Opel Astra Classic, Classic, 1.4
• Volkswagen Nowe Polo, Comfortline, 1.4
• Ford Fiesta Duratec, Trend, 1.4
• Ford Fusion Duratec, Ambiente, 1.4
• Honda Jazz, Trendy, 1.4
Zależy mi na niskim spalaniu i niezawodności, a kompletnie nie znam się na samochodach, dlatego bardzo proszę o pomoc.
laguerrera
Nowicjusz

Miejscowość: wrocław

30 Mar 2010, 08:29

Tak naprawdę przez pierwsze 3-4 lata każde z tych autek będzie niezawodne. Spalanie na podobnym poziomie, bo chyba nie będziemy się drapać o jakieś różnice 0,5 litra na setkę?

Co się bardziej podoba. A jeżeli szukasz auta na długie lata, to wg. mnie:
Toyota Yaris, VW Polo, Seat Ibiza, Opel Corsa.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

30 Mar 2010, 09:14

Yaris, Ceed, Fiaciki, Fiesta, Seat, Polo będą fajne chociaż niektóre bardziej ciasne niż inne, dodatkowo jeszcze do listy dorzuciłbym KIĘ Vengę 1.4 diesel M, Hyundaia i20 1.4 comfort, Renault Clio koniecznie z silnikiem TCE Alize.

Ceed największy i o klasę wyżej niż pozostałe, Venga będzie w dieslu, Clio ma bardzo fajny silnik, Ibiza jest z tego zestawienia najładniejsza wg mnie.

Corsa jest kiepska, a Astra przestarzała
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka

30 Mar 2010, 09:45

ACSznycel napisał(a): Astra przestarzała