Nowe auto do 60 000 złotych

24 Lut 2017, 09:58

Witam,

bardzo proszę o pomoc.
Boję się samochodów używanych i kompletnie nie znam się na motoryzacji. Dlatego z szukania samochodu używanego za 15-20tys zł przeniosłem się na szukanie samochodu nowego do 60tys zł z wyprzedaży rocznika 2016. Szczególnie, że do tej pory jeździłem renault thalią z 2005, w którą wpakowałem 7 tys zł w samym 2016...

Tak czy inaczej aby się nie rozwodzić, na czym mi zależy:
- duża przestrzeń ładunkowa (kombi, pojemny sedan),
- osiągi (jeździłem 1,4 78KM i mam dość tego, że do wyprzedzenia tira potrzebuję długiej prostej albo redukcji biegu na niższy...; zależy mi na tym abym był w miarę żwawy, nie sportowy),
- bezpieczeństwo,
- wygoda na trasy dla kierowcy jak i jechania w 5 osób.

Jeżdzę głównie w mieście, przy czym tak co tydzień odwiedzam moją mamę (80km trasy) i często wyjeżdżam w trasę (400-900km).

Póki co zastanawiałem się nad:
- skoda rapid (znięchęciło mnie do niej czytanie tego forum - awaryjność silników TSI),
- ford focus.

Co sądzicie o tych modelach, co możecie mi jeszcze polecić?
Z góry naprawdę serdecznie dziękuję za wszelką pomoc, bo jestem upośledzony w dziedzinie motoryzacji.
newbienewbie
Nowicjusz

Prawo jazdy: 09 06 2008
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: renault thalia

24 Lut 2017, 10:19

Jak jazda głównie po mieście to może lepiej jakiegoś minivana kupić. Pojemność podobna do kompaktowego kombi, a dużo łatwiej poruszać się po mieście.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
ewentualnie Kia Venga to techniczny bliźniak tego hyundaia.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

24 Lut 2017, 10:47

O, dzięki. Idę dziś przejść się po salonach więc pójdę obejrzeć i te samochody.
newbienewbie
Nowicjusz