MajkPZM:
1) za 140k to nie będzie zbyt dobrze z wyposażeniem w serii 3 czy chociażby w A4. Chociaż co do wyposażenia- zależy co kto lubi, niektórzy wolą lepsze wyposażenie kosztem klasy samochodu, czy silnika, a z drugiej strony znam ludzi, mówiących że wszystkie dodatki są niepotrzebne- samochód ma jechać no i z wyposażenia mieć klime i radio
2) Czy C5/Laguna/407 są dla ludzi w kapeluszach? No zgodzę się, że są to samochody raczej spokojne, zależy kto na co zwraca uwagę np. C5 to fajny samochód, jeżeli osiągi nie są ważne(chociaz tak szczerze- te ok.9 sek. do setki wystarcza do normalnej, dynamicznej jazdy), to będzie wygoda. Btw. 407- jakoś nie trawie, a Lagunę trawiłem jak były rabaty po ok. 20 tys. złotych bez nich Laguna jakoś szału nie robi...
Co do innych:
Accord- naprawdę przyjemnie się jeździ, nie wiem jak benzyna, ale dieselkiem się jeździ super.
Laguna Coupe- wg. mnie na żywo wygląda gorzej niż na zdjęciach :/ i jakoś do mnie nie trafia.
Co do 407 coupe- coś mi się wydaje, że już nie ma go w produkcji. Na stronie peugeota też nie ma już żadnych danych, jednak w salonach zawsze może coś jeszcze stać.
Z tego co mi się kojarzy Insignia w tej cenie byłaby i z mocnym silnikiem i z dobrym wyposażeniem.
Osobiście zastanawiałbym się nad: C5(wygoda)/Accordem(sporo jeździłem i mam pozytywne wspomnienia ;P )/a Insignią (nie jeździłem, ale podoba mi się stylistyka)
Edit:
sprawdziłem co by było w serii 3 za ok. 140 k. I kurcze- nie jest źle:
143 konne 318i kosztuje bodajże 122 k zł- czyli zostanie nam 18 k zł na wyposażenie- jasne skóry w wyposażeniu i innych bajerów nie będzie, ale nie będzie to też "golas", czyli może jednak to nie jest aż taki zły pomysł
Wyposażenie w takiej np. C5 będzie oczywiście lepsze, ale w BMW też będzie wszystko co potrzebne do jazdy.