Nowe auto klasy średniej do 140 tys.

01 Kwi 2010, 11:43

Cześć!
Poszukuję nowego auta klasy średniej maksymalnie za ok. 140 tys. Nie mam zbyt dużo doświadczenia, więc nie potrzebuje silnego motora, jedynie takiego, żeby pociągnął to autko 140-160KM (benzynowy) wystarczy. Jestem młody, więc zależy mi na fajnej karoserii.. wnętrze dobrze wykończone, wygodne fotele, na bagażniku mi nie zależy. Nie chcę, żeby to był golas, w tej cenie powinien mieć trochę bajerów. Nie jestem uprzedzony do żadnej marki, więc czekam na propozycje!

PS Ja już się trochę z ofertą zapoznałem, więc mam swoje typy, ale nie chcę nic sugerować, jak już coś padnie to się potem przyznam :P
Ostatnio edytowany przez handberg, 01 Kwi 2010, 11:50, edytowano w sumie 1 raz
handberg
Nowicjusz

Miejscowość: Aleks.Kuj.

01 Kwi 2010, 11:46

407 coupe
laguna coupe
c5
passat cc
JerzyB333
Stały forumowicz

Miejscowość: ZZZZ

01 Kwi 2010, 11:51

Jakie auta są w klasie średniej to ja wiem.. chciałbym, żeby ktoś napisał, co by wziął za takie pieniądze, przy takich kryteriach jak wyżej ;)
handberg
Nowicjusz

01 Kwi 2010, 11:56

Gdybym był na Twoim miejscu to bym celował w coś takiego [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Kierunkowskaz
Zaawansowany

Miejscowość: Warszawa (WI)

01 Kwi 2010, 11:56

handberg napisał(a):Jakie auta są w klasie średniej to ja wiem.. chciałbym, żeby ktoś napisał, co by wziął za takie pieniądze, przy takich kryteriach jak wyżej ;)

A wymienilem Ci mondeo passata zwyklego i skode superb? :roll:

Moim zdaniem te auta maja zarowno
- ladny design
- nie zaskocza cie duzym bagaznikiem :wink:
- wygodne fotele
- swietne wyposazenie
w cenie 140 bedac mlodym kierowca wolalbym jakies coupe(GT) klasy sredniej niz limuzynke bo wygodna na poziomie segmentu D, wykonczenie premium i przyjemnosc plynaca z patrzenia na nie
JerzyB333
Stały forumowicz

01 Kwi 2010, 12:02

Auta z nadwoziem coupe mnie się podobają, np.: Audi A5, ale za 140k to dostanę golasa..
handberg
Nowicjusz

01 Kwi 2010, 12:23