REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
"Problem z tymi punktami i szkoleniami mogą mieć kierowcy, którzy przekroczyli 24 punkty. Policja uważa, że szkolenie redukujące odbyte już po przekroczeniu limitu punktów nie może zostać uznane za ważne i nie wpływa ono na zmniejszenie liczby punktów. Policja powołuje się przy tym na rozporządzenie w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu drogowego.
Z kolei NSA w jest innego zdania i twierdzi, że rozporządzenie przekracza zakres ustawy co powoduje, że te przepisy są niezgodne z prawem (akt I OSK 885/09). Nawet w tak oczywistych sprawach prawo jest do bani."
błędne założenia! Kolego, poprzeglądaj sobie coś więcej, niż tylko zmedializowane przypadki, ujawniane tylko w celu podsycania nastrojów społecznych, które z kolei mają uzasadniać wprowadzanie kolejnych ograniczeń szybkości...kolega napisał(a):(...) Bo z reguły młody i głupi kierowca jest sprawdzą wypadku....
kolega napisał(a):(...)Hmm? Spodziewałem się większego odzewu, ale może jeszcze będzie. To na prawdę istotny temat przynajmniej jak dla mnie.
pasjonatka napisał(a):Panie i Panowie po 70 roku życia.Oczywiście nie wszyscy bo nie wolno pakowac każdego do tego samoego wora.Ale ludzie w tym wieku powinni mieć nowe badania,bo wiadomo nie ten słuch nie ten wzrok a przedewszystkim nie ta koordynacja ruchów.
Tak samo jak doświadczony nie znaczy lepszy, bo rutyna może go zgubić i tak często się dzieje."Młody kierowca nie znaczy gorszy"
kolega napisał(a):(...) Poza tym po tych kursach na prawko ludzie nie umieją jeździć...
A największe zagrożenie stanowią Panie i Panowie po 70 roku życia.