13 Sie 2016, 15:25
IS300h ktorego uzytkuje ma wprawdzie czujniki z przodu i tylu ale w zaden sposob nie chronia one przed otarciami dolem zderzaka o krawezniki, ktore sa ponizej zasiegu ich dzialania. Do niedawna moj partner tez uzytkowal IS300h w kompletacji F Sport (moj to Elegance) ktora nie dosc, ze jest nizej zawieszona, to jeszcze sam zderzak ma inny ksztalt co skutkuje tym, ze w najnizszym miejscu roznica w odleglosci miedzy owym punktem o podlozem jest w F Sporcie mniejsza o ponad 3 centymetry. Po polsku - F Sport ma o 3 centymetry mniejsza tolerancje na krawezniki. Na szczescie oprocz czujnikow dzwiekowych moj partner mial w wyposazeniu kamere 360 stopni ktora jest jedynym znanym mi fabrycznym rozwiazaniem problemu. Dzieki niej mozna bardzo precyzyjnie dojechac do kraweznika na przyslowiowe zyletki. Z uwaga, aby kierowac sie wzrokiem a nie sluchem (niskie przeszkody sa dobrze widoczne ale o mozliwosci kontaktu z nimi nie ma ostrzezenia dzwiekowego).