Kluczowymi założeniami programu rozwojowego nowej generacji modelu IS były wiodąca w segmencie przyjemność prowadzenia, wyrafinowany komfort oraz intuicyjność obsługi urządzeń pokładowych.
Znalazło to swoje odzwierciedlenie w całkowicie zmienionym wnętrzu, które łączy bardziej sportowe, zorientowane na kierowcę środowisko z wyraźnie zwiększoną ilością miejsca na kolana pasażerów siedzących z tyłu – pod tym względem model ten jest najprzestronniejszy w swojej klasie – oraz większym i wygodniejszym bagażnikiem.
Usportowione, zorientowane na kierowcę środowisko Całkowicie odmienione wnętrze nowego IS charakteryzuje się ukierunkowaniem na kierowcę oraz idealną ergonomią, by w maksymalnym stopniu ułatwić korzystanie z doskonałych własności dynamicznych nowego sedana Lexusa.
Wygodny, okalający kierowcę kokpit zainspirowany jest wnętrzem rasowego samochodu wyścigowego Lexusa – modelu LFA. Do rozwiązań zaczerpniętych z LFA należy sportowa kierownica wykończona przyjemną w dotyku, antypoślizgową perforowaną skórą, innowacyjne wskaźniki z ruchomym pierścieniem wewnętrznym oraz doskonale trzymające fotele, których konstrukcja z integralnym wypełnieniem piankowym pozwoliła wyeliminować efekt odseparowania obicia tapicerskiego, potęgując poczucie komfortu i przyczyniając się do uzyskania wyjątkowo skutecznego trzymania bocznego.
Położenie siedziska zostało obniżone o 20mm, a nowa, 3-ramienna kierownica o średnicy 370 mm ustawiona jest pod mniejszym o 3 stopnie kątem i wydłużono o 23 mm zasięg regulacyjny jej wysuwu, pozwalając kierowcy przyjąć bardziej sportową pozycję.
Istotnym elementem sportowych doznać za kierownicą IS jest również intuicyjna, ergonomicznie idealna interakcja z urządzeniami pokładowymi, zmianą przełożeń i interfejsem użytkownika (Human Machine Interface).
Nowa kierownica z poprawioną od strony ergonomicznej funkcją sterowania zmianą przełożeń oraz nowego kształtu przełącznikami łopatkowymi po raz pierwszy w rodzinie Lexusa łączy sterowanie zestawem multimedialnym z obsługą wyświetlacza w zespole wskaźników i 7-calowego wyświetlacza w środkowej konsoli.
Inną nowością w IS jest panel sterowania z dotykowymi, elektrostatycznymi przełącznikami służącymi do regulacji temperatury w kabinie. Przesuwając palec w górę lub w dół suwakowego przełącznika można zmieniać nastawioną temperaturę co 0,5 stopnia Celsjusza.
Wiodąca w klasie przestronność Aż 50 mm z wydłużonego o 70 mm rozstawu osi zostało wykorzystane na zwiększenie ilości miejsca w tylnej części kabiny, a pozostałe 20 mm wykorzystano na powiększenie bagażnika, oferując pasażerom siedzącym z tyłu wyraźnie wyższy poziom komfortu i o 50% więcej miejsca na nogi, co pod tym względem stawia nowego IS na pozycji litera swojej klasy.
Połączenie zwiększonego rozstawu osi i cieńszego szkieletu oparć przednich foteli pozwoliło wygospodarować o 85 mm więcej miejsca na wysokości kolan pasażerów na tylnym siedzeniu. Natomiast zwiększony o 20 mm odstęp pomiędzy środkowym słupkiem nadwozia a przednim narożem tylnego siedzenia ułatwia dostęp do tylnych miejsc.
Nowy IS 300h jest również pierwszym modelem Lexusa z pełnym napędem hybrydowym, w którym akumulatory trakcyjne ulokowane zostały pod podłogą bagażnika, co pozwoliło uzyskać 450 litrów jego pojemności użytkowej.
Szlachetne materiały i elementy wykończeniowe wraz z uznaną na całym świecie jakością montażu i pieczołowitością w odniesieniu do szczegółów nadają wnętrzu nowoczesny, luksusowy wygląd i kreują najwyższej klasy doznania dotykowe. Zwiększone poczucie komfortu podróżującym na przednich fotelach zapewnia również miękkie wykończenie wielu miejsc, między innymi obu stron środkowej konsoli na wysokości kolan.
Prezentuje się naprawdę super, w tym roku również wyszedł model Lexusa GS F. Jest to sportowa limuzyna. Połączenie naprawdę udane, Lexus GS F - supersportowa limuzyna z wyczynowej linii "F". Co o tym modelu sądzicie?
Silnik 1.4 TSI z systemem zarządzania pracą cylindrów ACT Silnik benzynowy TSI Volkswagena o pojemności 1,4 litra otrzymał po raz siódmy z rzędu tytuł "Engine of the Year" w kategorii pojemności skokowej od 1,0 do 1,4 litra. TSI 1.4 jest zatem najbardziej utytułowanym silnikiem ...
Wyprawa do Moab Po raz kolejny mialem zaszczyt organizowac wyprawe do Moab z firma Autotraper z Lodzi . Tym razem byl to memorial Macka Majchrzaka. Na imprezie stawily sie 32 osoby...miedzy innymi kilka "grubych" nazwisk ze swiata polskiego ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki LEXUS. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne LEXUS
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.