galakty napisał(a):Jeśli dłużej to coś co jest prostsze konstrukcyjnie i wytrzyma dłużej, więc na pewno nie nowoczesny diesel, a raczej benzyna + LPG (tylko tutaj widełki też są małe z racji wtrysku).
Ja rozumiem waszą niechęć do diesla i słusznie ale....
Autor wątku planuje jeździć autem trzy lata a potem może zostawić.
Planuje autem pokonywać 35 tys rocznie a to nie jest mało
Ma do wydania 110 tys więc chce auto nowe kompaktowe świetnie wyposażone albo wersję skromną klasy D
Zatem zakup diesla jest uzasadniony (bo koszty paliwa) a w trzy lata nie zdąży go popsuć
Auto będzie jeździć przynajmniej w dużej części po trasie (przebieg) a to kolejny argument dla diesla
Uważaj tylko autorze na najnowsze nowinki techniczne (pomijam już DPF, dwumas czy wtryski bo bez tego diesla nie kupisz) ale na na przykład ilość turbin (bo mogą być nawet trzy) czy mocznik w płynie - adblue.
Nie wiem jak z nowinkami ale miałem przyjemność jechać ostatnio nową insignią i jest sympatyczna