
"Tegorocznym stoiskiem na targach w Paryżu chcemy udowodnić nasz emocjonalny stosunek do klienta i samochodu, a jednocześnie optymalnie przybliżyć oglądającym nowego Golfa” – wyjaśnił Giovanni Perosino, Dyrektor Działu Marketingu i Komunikacji marki Volkswagen. „W tym celu architektura naszej wystawy, eksponaty i komunikacja podążają nowymi drogami."

Trójwymiarowa konstrukcja przestrzenna Hyperdrive ma długość 90 metrów i powierzchnię 998 metrów kwadratowych. W jej wnętrzu umieszczono strefy dla gości powiązane z fazami kampanii marketingowej. Zwiedzający po powitaniu oryginalnym francuskim makaronikiem zostanie skierowany bezpośrednio do strefy „Onething”, w której pozna siedem osobistych pytań pierwszej części kampanii Golfa. W kolejnej strefie „Excitement” wyświetlany będzie nakręcony dużym nakładem pracy film o nowym Golfie.
Sercem prezentacji targowej jest tak zwany "Feature Lab" – interaktywna płaszczyzna o długości 30 metrów, będąca połączeniem realnej i multimedialnej prezentacji samochodu. Dzięki technologii laserowo-radarowej goście targowi będą mogli, jak na ogromnym tablecie, indywidualnie obejrzeć innowacje produktu. W znajdującej się obok strefie technicznej "Innovation Cell", Volkswagen umieścił informacje związane z ochroną środowiska i powiązanymi z nią innowacjami.
Pod względem architektonicznym "Volkswagen Hyperdrive" nawiązuje do charakterystycznych elementów stylistycznych nowego Golfa, takich jak ostra linia Tornado, rzucające się w oczy zamknięcie wlewu paliwa oraz słupek A i C.
POLECAMY Volkswagen Golf GTI Cabriolet
"Ponadczasowy design nowego Golfa był dla nas inspiracją przy projektowaniu architektury" – powiedział Perosino. Pracownicy montujący stoisko ułożyli ponad 100 kilometrów przewodów i zużyli 138 ton stali. Aby dowieźć całe wyposażenie stoiska targowego, potrzebnych było 125 samochodów ciężarowych.
źródło: Volkswagen