Bylem na forum passata, ktotalny brak kultury i wymondrzanie sie jeden przez drugiego, a jak sie ktos sprzeciwil to bana dostawal hahaha...tam to terrorysci sa ziomkami modow. Tak jak Mod powiedzial warto uzywac raportowania! Kazdy przpadek gdzie ktos wiezdza na osobe powinien byc raportowany. Co innego jak sie krytykuje np.: sposob naprawy a co innego osobe ktora ten sposob podala!
Pelna gama zarowek LED SMD, car audio, wachacze do vag, sprzet do diagnostyki!
Krytyka jest konstruktywna i wskazana. Jeśli ktoś nie potrafi jej przyjąć to świadczy o nim i to juz jego sprawa. Niestety zamiast krytyki częściej spotykamy się ze zwykłym brakiem kultury (delikatnie mówiąc ) suto okraszonym wulgaryzmami. A to już niezłe przegięcie.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Po chwilowej obecności znów moderacja w jakie auto kupić przysypia.
Od paru dni zgłaszam obraźliwe i łamiące regulamin posty hemp'a i wiem, że nie jestem w tym odosobniony a mimo to do tej pory żaden moderator nie zareagował.
Mam nadzieję, że to się zmieni.
Pozdrawiam i życzę wesołych świąt.
Z tego co widzę skończyło się na ostrzeżeniu i wykasowaniu prowokacyjnych tematów.
To chyba tylko utwierdzi takich osobników, że są bezkarni.
Naprawdę nie da się nałożyć bana na takiego delikwenta?
SKODA Yeti zwycięzcą w raporcie niezawodności SKODA Yeti okazała się najbardziej bezawaryjnym autem według raportu niezawodności GTU oraz w badaniach Which? Niemieckie Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego (GTU) skomponowało listę modeli, które uzyskały najlepszą ...
SsangYong Y400 - nowy model flagowego SUV-a SsangYong odsłonił nazwę oraz pokazał wygląd zewnętrzny oraz wewnętrzny modelu Y400. Opracowywany przez SsangYonga nowy model flagowego SUV-a znany był pod nazwą projektową "Y400". Firma zdecydowała się nadać nowemu samochodowi ...