O kulturze na forum.

25 Sty 2011, 21:26

Witam.
W związku z tym co dzieje się na forum a szczególnie w dziale "Jakie auto kupić" bardzo proszę administratora i moderatorów o zwracanie większej uwagi na wypowiedzi forumowiczów. Nie chodzi tu już o pisownię, walory estetyczne czy nierzetelne informacje tylko o brak kultury i obrażanie użytkowników forum. Tak dalej być nie powinno.
Jeśli jeszcze ktoś myśli podobnie to niech się wypowie. Może wreszcie coś się zmieni.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

25 Sty 2011, 21:47

Przyłączam się.
Wymiana zdań na forum a szczególnie w dziale "jakie auto kupić" przerodziła się we obrzucanie się błotem i wycieczki osobiste, to wszystko jest poprzeplatane paroma konstruktywnymi wypowiedziami aczkolwiek jest ich coraz mniej bo atmosfera nie sprzyja udzielaniu się.
Nie trzeba śledzić tematów a wystarczy wejść do dowolnego z nich by zobaczyć cały ten śmietnik.
Zgłaszanie postów i wiadomości do moderatorów nic nie dają, bo osoby na które składane są zażalenia nadal nie doczekały się żadnej kary co tylko motywuje je do dalszego szkodzenia.
W obecnej sytuacji jako jedyna zasada powinna "pamiętaj forumowiczu młody, że trollowanie nigdy nie wyjdzie z mody"/
Nawet jeśli nie zależy Wam na atmosferze na forum to weźcie pod uwagę, że ludzie odstraszeni jego poziomem po prostu zaczną unikać tej strony a jak spadnie liczba wyświetleń to i reklamodawcy będą mniej zainteresowani umieszczaniem tu reklam, w każdym razie stracą na tym wszyscy.
Liczę, że kolejne osoby podzielą nasze zdanie a moderacja wystosuje stosowne środki zaradcze.
Pozdrawiam
Jasiek90
Stały forumowicz

Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Typ: Hatchback