Obojętnie jaka marka, potrzeba kupna nowego samochodu.

30 Kwi 2010, 20:07

Witam!
Po prostu chcę kupić jakieś auto osobowe, z nie dużym przebiegiem, dobrym stanie (chyba, że lekko stłuczony) , musi mieć wygląd i oczywiście moc . Nie znam się za dużo na autach, więc może wy coś doradzicie i podacie jakiś ciekawy link lub auto do 10 tys. zł?? Próbowałem już szukać i jedyne co mi przypadło do gustu to : [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] co o tym sądzicie ??

PS. Auto musi być oczywiście osobowe :).
Help!
Yaskot
Nowicjusz

Miejscowość: Bochnia

30 Kwi 2010, 20:53

[...]
Ostatnio edytowany przez Barol, 01 Maj 2010, 12:57, edytowano w sumie 1 raz
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

30 Kwi 2010, 22:25

Eee! Barol91 co ty proponujesz? :mrgreen: W tej kwocie (10k czyli 10 kartofli) można znaleźć dobrego, zadbanego Poloneza z gazem albo Dajewo :lol:
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 125
Auto: Opel Vectra C 1.8

30 Kwi 2010, 22:41

[...]
Ostatnio edytowany przez Barol, 01 Maj 2010, 12:57, edytowano w sumie 1 raz
Barol
Awatar użytkownika

01 Maj 2010, 00:05

barol91 napisał(a):W tej cenie za 10tys Polonez to będzie wychuchany przez dziadków jak nówka :lol:

A do autora tematu,zobacz na to,auto ode mnie z miasta i widziałem je pare razy i naprawde potrafi przykuć wzrok.
[link do oferty na Allegro wygasł]
a tutaj drugie ode mnie z mieściny
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

czemu ty zawsze pokazujesz najbardziej zwiesniaczone sztuki? Przeciez na ten szmelc się patrzeć nie da.
MajkPZM
Zaawansowany

Miejscowość: Kraków

01 Maj 2010, 09:54

[...]
Ostatnio edytowany przez Barol, 01 Maj 2010, 12:58, edytowano w sumie 1 raz
Barol
Awatar użytkownika

01 Maj 2010, 10:05