Ocena auta z ogłoszenia A6 C6 4.2 BAT

22 Kwi 2020, 22:58

Witajcie,

co sądzicie na temat tego auta, może ktoś już oglądał?
Blacharkę sam jestem w stanie zrobić, z gorszych rzeczy to skrzynia, która podobno skaczę obrotami gdy się rozgrzeje..
Przebieg oryginalny i zrobiony rozrząd
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]?
Fusion
Początkujący
 
Posty: 66
Miejscowość: Warszawa

22 Kwi 2020, 23:25

Fusion napisał(a):o sądzicie na temat tego auta, może ktoś już oglądał?
Blacharkę sam jestem w stanie zrobić, z gorszych rzeczy to skrzynia, która podobno skaczę obrotami gdy się rozgrzeje..


Co tu sądzić...? śmieć za sporą kasę i tyle.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Kwi 2020, 08:22

a dlaczego tak uważasz?
Fusion
Początkujący
 
Posty: 66
Miejscowość: Warszawa

23 Kwi 2020, 08:28

Naprawa skrzyni ok 8k, co prawda może to być sam konwerter
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

23 Kwi 2020, 08:56

Fusion napisał(a):dlaczego tak uważasz?


Jak zrobisz skrzynkę, ogarniesz ten pseudo v8 pod maską, ogarniesz mechanikę po przebiegu 330k.km.to będziesz miał z głowy 30k a w garażu kibla który nie jedzie w pyte pali ma dalej duży przebieg a do tego będzie czekał...aż znowu się zepsuje :D

Jak jesteś miłośnikem v8 a nie "ceny" szukaj coś co da Ci zalety v8 i ma jakąś cenę rynkową.

P.s.

A zgadnij dlaczego ktoś wspomina o rozrządzie :naughty:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Kwi 2020, 08:59

w zależności co jest uszkodzone, sprawna używana skrzynia około 3-4k, konwerter około 600zł, a może będzie tak, że po prostu brakuję oleju w skrzyni? Przebieg oryginalny, także bardzo możliwe, tak myślę.
Fusion
Początkujący
 
Posty: 66
Miejscowość: Warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Supra - 5 rzeczy o których warto wiedzieć
    Toyota Supra to ikona samochodów sportowych i bardzo ważny model w historii Toyoty. Pierwsza Supra pojawiła się na rynku pod koniec lat 70. i aż do 2002 roku samochód był sprzedawany nieprzerwanie w postaci ...

23 Kwi 2020, 09:02

Zdajesz sobie w ogóle sprawę, że ta skrzynia to początek wydatków przy takim aucie?
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

23 Kwi 2020, 09:08

Mechanikę i blacharkę sam jestem w stanie zrobić, liczy się tylko koszt części, cena rynkowa takiego auto to +/- 30k, tutaj mamy połowę kwoty za auto... pomyślałem, że warto się zainteresować, ale skoro tak mówicie, muszę się zastanowić :)
Fusion
Początkujący
 
Posty: 66
Miejscowość: Warszawa

23 Kwi 2020, 09:10

Jakby brakowało oleju to nie ma to związku z falowaniem obrotów ale widzę jesteś napalony ze i tak Ci nie przemówisz.
ASB w 4.2 nie było super trwałe, jaką masz pewność że kupisz sprawna?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

23 Kwi 2020, 10:21

Autorze jesteś napalony to bierz... ja za brdzo lubię motoryzacje żeby rozwodzić się nad takim czymś. A potem fani vw piszą że v8 można zastąpić malym silnikiem z turbo :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Kwi 2020, 13:37

Szrot. Kupisz za 18 tys., wsadzisz drugie tyle i może jako tako będzie jeździć.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

24 Kwi 2020, 09:40

A jaki silnik jest warty uwagi, jeżeli chodzi o bryłę a6 c6 ? Tak aby nie wpędzić się w koszta, jak w tym przypadku.
Fusion
Początkujący
 
Posty: 66
Miejscowość: Warszawa

24 Kwi 2020, 09:46

4.2 ogólnie jest twardym silnikiem tyle że obsługa duzo kosztuje. Ty masz dobrze bo odchodzą Ci koszta robocizny.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

24 Kwi 2020, 10:21

Kao napisał(a):4.2 ogólnie jest twardym silnikiem tyle że obsługa duzo kosztuje. Ty masz dobrze bo odchodzą Ci koszta robocizny.


Kao niby masz racje ale trzeba spojrzeć na to z innej strony. Kupujesz coś co ma prawie 340k.km.na budziku w PL jest to już auto do odstrzału oczywiście jak to byłoby coś starej moto szkoły to ok.ale niestety nie jest. Do tego mamy V8 a po co kupujesz V8 ? Po to żeby czuć walnięcie z Nm, mieć bezawaryjność a niestety w przy tym silniku nie masz ani jednego ani drugiego. Do tego spalanie jak w czołgu w 100% nie adekwatne do wrażeń.
A najgorsze w tym aucie jest to że zrobienie rozrządu nie gwarantuje Ci że np.napinacze za chwile się nie wysypią...
Dla mnie a6c6 to kupić 3,0tdi w pierwszych wypustach, odszykować zapodać chipsa i mam super jazdę bo to V8 po studencku nadaje się na podcier.

Fusion napisał(a):A jaki silnik jest warty uwagi, jeżeli chodzi o bryłę a6 c6 ? Tak aby nie wpędzić się w koszta, jak w tym przypadku.


Za takie pieniądze nie kupisz nowożytnego V8 z EU bo takowego nie ma :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

24 Kwi 2020, 11:01

Na awaryjność silnika psioczyć nie można bo nic mu się nie dzieje, tutaj dookoła męczą rzeczy, to wisko, to gruszki, to termostaty itd. no i wspomniana ASB to zgadzam sie z tym że jak wkładać w 4.2 które nie wywiązuje się z oczekiwam poza dźwiękiem to dokładać w 3.0 tdi przynajmniej czujesz czym jedziesz à jak będzie mało masz możliwość modów tyle że jak iść w 3.0 tdi to wybrałbym mniej kłopotliwe 3.0 od bmw
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4