Odpalanie gdy padnie akumulator

14 Sty 2012, 11:04

Nie znam się na elektronice stąd moje pytanie, czy jeżeli siądzie mi akumulator (np. na mrozie) to można wspomóc się podłączając do niego baterię 17V (przykładowo z wiertarki ;p), oczywiście "+" do "+", "-" do "-"?
bleze
Nowicjusz

Miejscowość: Kobiór

14 Sty 2012, 12:06

normalny jestes? taki akumulator z wiertarki ile moze miec? 1.5 mAh? a rozrusznik potrzebuje w zaleznosci od wielkosci silnika powiedzmy z 300 A wiec w zyciu ci nie odpali. Najlepiej podlaczyc sie do innego samochodu i odpali bez problemu. Chyba ze na popych ale tylko te starsze samochody, maluchy polonezy itp. Bo ci przeskoczy pasek zebaty to bedziesz mial powazne problemy z samochodem
raxi109
Nowicjusz

Miejscowość: krakow

14 Sty 2012, 17:22

heheh dobre bateria od wiertarki :D
<ZABRZAN>
Ciało rzucone na łoże traci na oporze :)
zabrzan13
Aktywny

Miejscowość: Jelenia Góra
Prawo jazdy: 11 02 2007
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Mercedes ML w163
Silnik: 2.7 CDI
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2003

14 Sty 2012, 19:08

W ostateczności można podłączyć dynamo od roweru - jeden kręci pedałami drugi odpala auto :D
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

14 Sty 2012, 19:35

Auta nie odpalsiz bo bedzie prad za slaby, a ze napiecie sporo za wysokie to cos mozesz sobie tym upalic dodatkowo.
Czimi
Stały forumowicz

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

14 Sty 2012, 19:50

2,5V to nie aż tak sporo :mrgreen: ale prawda nie odpali ;)
ale jaki problem popchnąć albo pociągnąć auto??
jeśli nie ma jakiś filtrów cząstek stałych ( choć po prawdzie im też to nie szkodzi) to jaki problem?
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne