Odpalanie samochodu problem

06 Lis 2011, 17:09

Witam, mam audi 90 91r 2.0 benzyniak + gaz z innym silnikiem od golfa 3 z 97r 9 (przebieg 89tys)

Mam problem ze samochodem który aktualnie stoi u znajomego mechanika i ma mały problem z rozwiązaniem tego problemu :) Mnie osobiście na razie nie stać na zakład mechaniczny który przedstawiłby ładny rachuneczek, ponieważ jestem studentem zarabiającym w pracy najniższą krajową :)

Na wstępie napisze ...

mam sekwencje gazową która przelancza sie na gaz po osiągnieciu 2-2,5 tys obrotów bez rozgrzania silnika itd... gaz jest w pełni funkcjonalny i działa jak należy :)

a teraz dokładny problem...

- Odpalam silnik... ( bez wciśnięcia sprzęgła - na luzie , bez wciśnięcia gazu )

silnik załapie i automatycznie gaśnie

- Odpalam silnik... ( bez wciśnięcia sprzęgla - na luzie z wciśnięciem gazu i trzymaniem go do 1,5 tys obrotów)

silnik załapie i jest nadal na banzynie... silnik "lekko szarpie". Kiedy spuszcze z gazu -

silnik raptownie gaśnie...

- Odpalam silnik... ( bez wciśnięcia sprzęgła - na luzie z wciśnięciem gazu na 3 tys obrotów)

silnik załapie... od razu przelączy sie na gaz... gdy puszczę pedał gazu silnik chodzi na gazie lecz "delikatnie szarpie". Jak sie silnik rozgrzeje "delikatne szarpanie" ustaje...

Sprawdzałem stan świec zapłonowych... wszystkie przewody... i OK

co sądzicie o tym ?? i gdzie widzicie usterke?? :)
piotreklb
Nowicjusz

06 Lis 2011, 19:03

to ze niechce zapalic na benzynie to sprawdzil bym pompke paliwa:)
a ze szarpie na gazie to moze byc to normalne dopuki silnik sie niezagrzeje :)

swiece bym zmienil tak czy siak auto z gazem jak jest to dobrze zmieniac razem z przewodami w.n. co 20...30k :)
HARIBO
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: dublin -kraków
Auto: Ibiza

07 Lis 2011, 11:37

z informacji które znalazłem w necie i porad na forum podano mi przykłady możliwych usterek...
jutro dam prawdopodobnie znać lub jeszcze dziś wieczorem czy coś z podanych pomogło :
- zatkane wtryski