1. Będzie to kosztowało wartość silnika (czyli cena zależy od tego co kupisz 1.2 czy 1.4) Ceny są naprawdę różne więc ciężko mi tu cokolwiek powiedzieć... Tutaj ilość wydanej gotówki zależy od Twego sprytu i szczęścia. Plus do tego to co naliczy mechanik za wstawienie lub nic jeśli wstawisz go sam - to chyba oczywiste...Konkretnej kwoty też Ci tu nie podam, bo to zależy od człowieka który wsadza ten silnik i od tego co wsadza, nie każdy silnik tak samo się montuje więc tutaj każda przeróbka to dodatkowe pln na Twoją niekorzyść.
2. Co rozumiesz przez "kompletna blacharka" ? Zbudowanie kabiny od nowa ? Musisz napisać konkretnie, chyba nie masz zamiaru budować całej budy od podstaw... Cena zależy od tego co dokładnie chcesz zrobić. Malowanie podobnie, zależy co chcesz położyć i ile (warstw) tego położyć. A robociznę każdy liczy inaczej...
3. Ja bym wywalił prawie całe wnętrze, zostawił deskę rozdzielczą i boczki drzwi, wstawił klatkę i fotel kubełkowy (czyli przeprowadził tzw. redukcję masy
![Wink ;)]()
)
4. Ja proponuję trochę obniżyć autko, wstawić przyzwoite felgi i ew. poszerzyć błotniki...
5. Tutaj widzę trzy wyjścia... Albo wsadzisz dziurawy tłumik, albo sportową końcówkę tłumika, albo wykonasz cały przelotowy układ wydechowy (co pewnie będzie wiązało się ze zrobieniem większości na zamówienie
![Wink ;)]()
)
6. Dać może by i się dało, ale po co... jak to zaraz zacznie charczeć trzeszczeć i denerwować...
7. Zależy co chcesz zrobić w końcu z tym maluchem... bo jeżeli byś robił wnętrze auta tak jak opisałem + blacharka + malowanie + ew. felgi, poszerzenia błotników to w życiu się nie wyrobisz w 8 000 zł. Jeśli większość prac być wykonywał własnoręcznie to byś dużo zaoszczędził, ale tutaj trzeba wykazać się umiejętnościami...
Podsumowując:
1. Nie potrafię Ci doradzić na tyle ile byś chciał, bo tak naprawdę sam jeszcze nie wiesz co chcesz zrobić z maluchem i jak.
2. Po co robić z igły widły ?