Odrobinę mocniejsze do 45tyś

11 Kwi 2014, 19:03

O tym pisałem, do tego STI droższe w utrzymaniu od M3. No i kupować STI po to aby zostać w serii to bez sensu. :)
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

11 Kwi 2014, 19:26

Gdyby M3 E6 było w sedanie. Może bym się zastanowił.

Impreza kusi. Jednak to faktycznie typowo sportowe autko. Podróże ponad 10godzinne mogą być męczące.

Pewnie wybór padnie na E90/E91. Choć serce chciałoby E92. :)
qasu123
Początkujący
 
Posty: 67
Prawo jazdy: 01 01 2001

11 Kwi 2014, 21:21

E92 coupe, a M3 e46 coupe to już nie?!
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

11 Kwi 2014, 22:30

jiGsaw napisał(a):E92 coupe, a M3 e46 coupe to już nie?!


E92 bardzo mi się podoba. Jednak potrzebuje 4d auto. Gdyby nie to, to pewnie bym dążyłbym do E92. Serce - E92, rozum E90/E91.
qasu123
Początkujący
 
Posty: 67
Prawo jazdy: 01 01 2001

19 Kwi 2014, 16:33

Pewnie kilka osób się zna. Możecie mi powiedzieć w jakich kwotach można szukać zadbanego/wartego uwagi E91 w ostateczności E90. Z początku produkcji, 330i, ksenony, nawigacja, sportsize?

Można znaleźć już w okolicach 35tyś. Jednak to pewnie są egzemplarze nie wartę oglądania.
qasu123
Początkujący
 
Posty: 67
Prawo jazdy: 01 01 2001

19 Kwi 2014, 19:51

Myślę, że powyżej 40 kafli szykuj.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault 5 Alpine
    W 1976 roku Renault przedstawiło prawdziwie sportowy samochód – Renault 5 Alpine. Model, zaprojektowany i produkowany w zakładach Alpine w Dieppe, łączył elegancję ze sportowym stylem. Wykorzystano w nim wyposażenie ...
    Instalacje gazowe II generacji
    Ten typ instalacji gazowej, podobnie jak wcześniejszy, wykorzystuje zmienne warunki podciśnieniowe, pozwala już jednak na regulację składu mieszanki. Instalacja ta przeznaczona jest dla starszej generacji silników, ...

21 Kwi 2014, 13:49

Z tego co zauważyłem to dość mocno znasz się na BMW.

W przypadku E91 dość sporo jest diesli. Nie wątpliwie w przypadku diesla można łatwo podnieść moc. Mimo wszystko ciągnie mnie do benzyny, a BMW słynie z benzynowych R6.
Lepszą jednostką jest 330d czy 330i? Jak jest z ich awaryjnościami i utrzymaniem. Jakbyś miał wybierać to któa jednostkę byś wybrał?
E9X ma znacznie gorszą opinie niż E46 jeśli chodzi o awaryjność?

Rozważam jeszcze kupno E46 330i z końca produkcji. Jednak wolałbym nowsze technologicznie auto.
qasu123
Początkujący
 
Posty: 67
Prawo jazdy: 01 01 2001

21 Kwi 2014, 22:34

330i w wersji, z którą nie ma problemu z LPG, poczytaj o tym. 330d w E90 to bardzo udana konstrukcja generalnie. Zależy ile i jak jeździsz...
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

22 Kwi 2014, 01:57

w 330d lepiej odczuc moc niz w 330i, pisze na przykladzie e60, bo silniki te same, a realnie bena idzie troche lepiej, (mowa o seryjnych autach) chociaz to tez kwestia wlasnego odczucia.. z sti jesli budzet 45k to max, to bym sobie darowal bo czesci tanie nie sa. bedac samemu bez rodziny, szukalbym e46 m3, a jak e90 to 330i lub 335d :)
dominik89
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 320
Zdjęcia: 4
Miejscowość: Liverpool
Auto: bmw
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

03 Maj 2014, 17:02

Hmm... A da rade kupić coś z fajnym silnikiem, który brzmi jak np. aston martin? Tzn. nie chodzi mi o dokładnie taki dźwięk, ale coś podobnego. Taki ryk. Pewnie musiałbym mieć V8?
qasu123
Początkujący
 
Posty: 67
Prawo jazdy: 01 01 2001

03 Maj 2014, 17:23

Jak Aston Martin to tylko V12. Może Mercedes CL600/ BMW 850i za 40k na weekendy + jakieś tanie ekonomiczne badziewie typu Daihatsu do jazdy na co dzień ? :sly:
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

03 Maj 2014, 17:49

Nie musi być v12. Zależy mi, żeby autko fajnie chodziło. Na wyższych obrotach było słychać ryk. A tego raczej tłumikiem nie osiąnge.

Odpada taki podzisal. potrzebuje wygodne auto.
qasu123
Początkujący
 
Posty: 67
Prawo jazdy: 01 01 2001

03 Maj 2014, 18:23

Najfajniej brzmiące auta w rozsądnej cenie to:
- Alfa Romeo Brera V6 (wysokie spalanie, silnik na wtrysku bezpośrednim)
- Honda S2000 przy bardzo wysokich obrotach :ok:
- wspomniana Impreza STI (przyjemnie świszczący bokser)
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

03 Maj 2014, 18:23

Najfajniej brzmiące auta w rozsądnej cenie to:
- Alfa Romeo Brera V6 (wysokie spalanie, silnik na wtrysku bezpośrednim)
- Honda S2000 przy bardzo wysokich obrotach :ok:
- wspomniana Impreza STI (przyjemnie świszczący bokser)
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

03 Maj 2014, 18:49

Gdybym nie potrzebował kombi/sedan to moim weekendowym autem byłaby s2000.

STi jest ciekawa propozycją, ale drogą w utrzymaniu. Do tego nie chciałbym się tak wyróżniac
qasu123
Początkujący
 
Posty: 67
Prawo jazdy: 01 01 2001