Ok 3 tys., co sądzicie o tej ofercie

25 Lip 2010, 16:45

Kubuch napisał(a):
stasiowski121 napisał(a):Domaradz i zalanie?

Jaki Domaradz? Auto jest z Lublina a tam chyba była powódź?
Jak byk z Domaradza... Podkarpackie...

A Lublin to już całkiem inne województwo... niestety :wink:

BTW. Autko już sprzedane.
Goyaka
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rzeszów

25 Lip 2010, 17:53

No poszedł już.

Wyszukałem jeszcze takie krążowniki ;-)
[link do oferty na Allegro wygasł]

Poldonez to mi średnio odpowiada, ale ta Nexia by była. Czy to możliwe że na nowych blachach auto z 97r ma I właściciela?

Poza tym to jak myślicie opłaca mi się brać coś w tej cenie żeby jeździć? Studiuję i bida jest a śmierdzącymi autobusami już mi się odechciało jeździć. Czy może lepiej poczekać i doskładać? Wydaje mi się że jakby kupił w miarę zadbane auto za tą kasę to jeszcze można by pojeździć, a jak się coś zepsuje albo będzie wypadek to koszt niewielki.
daroh
Nowicjusz

Miejscowość: Rz

25 Lip 2010, 17:58

Goyaka napisał(a):Jak byk z Domaradza

W Domaradzu to je sprzedają a jak byk jest z Lublina chyba, że coś się zmieniło i blachy LU to Domaradz...
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

25 Lip 2010, 18:37

Całkiem możliwe,u mnie na ulicy jest gościu co od nowości jeżdzi Suzuki Maruti i obecnie ma go na białych tablicach.Mówisz że bieda to po co sie pakujesz w takie wynalazki,poszukaj sobie jakiegoś CC 900 albo Uno 1.0 Fire i będziesz zadowolony a potem jak będzie kasa to zmienisz na coś lepszego.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM