Czy ktoś miał okazję robić coś takiego w Polsce :
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Chodzi mi o oklejenie auta na czarny mat. Jak to jest z trwałością takiej okleiny ???
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Piter69 napisał(a):Co do oklejania to nie wiem ale może lepiej polakierować na czarny matowy ?
A co jak się znudzi ? ...
Piter69 napisał(a):A co jak się znudzi ? ...
Mnie by się nie znudził czarny kolor
Myślę że lakier to lakier a nie folia i jest lepszy ale nie wiem nie znam się na oklejaniu folią samochodów więc nie będę w to wnikał skoro się tym zajmujesz to wiesz lepiej ale ja bym został przy lakierze nawet jeśli jest droższy.Z foli bym mógł skorzystać na jakieś firmowe auto żeby jakąś reklamę albo coś na nim zrobić.
agorniak napisał(a):Tak jak jeden kolega wspomniał oklejenie folią to oczywiscie tylko oklejenie folią, ale drugi kolega wspomniał również o tym że folia jest prostrza przy ew. zmianie. Lakier to zawsze lakier, ale wiąże się ze stałą zmianą koloru, folię wiadomo możemy po jakimś czasie usunąć. Zarówno lakierowanie jak i foliowanie wiąże się z odpowiednim, stosunkowo podobnym procesem przygotowania samochodu - tj. demontaż pewnych elementów wystających, emblematów, klamek itp. grilli. Teoretycznie dla folii nie ma już ograniczeń, lecz należy wziąść pod uwagę ew. koszta, gdyż wyklejenie jakichś drobnych elementów, typu kratka grilla, skomplikowane zderzaki itp. nietypowe lusterka - może być zarówno drogie jak i często nie zawsze możliwe w stosunku do wersji lakierowanej.