Olej w plynie chlodniczym

02 Sie 2011, 21:24

Mam problem z chryslerem voyagerem 2,5TD 1999r. cztero glowicowym otóż mam olej w płynie chłodniczym głowica jest cala, auto przy 20km zagrzewa się prawie do maximum. Co zrobić???

Za odpowiedzi serdecznie dziękuje.
szwagier3
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: Chrysler Voyager 2,5TD 99r.

02 Sie 2011, 21:29

zmienić auto najlepiej, jak VM zaczyna się sypać to jest już równia pochyła,
ale po kolei, prawdopodobnie masz albo pękniętą którąś głowicę albo wydmuchaną uszczelkę pod głowicami
ogólnie czapka do zrzutu
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

03 Sie 2011, 10:35

Tak jak napisał pocieszny
Głowice do sprawdzenia obowiązkowo wszystkie, i dobra uszczelka pod głowicę.

pocieszny napisał(a):zmienić auto najlepiej, jak VM zaczyna się sypać to jest już równia pochyła,

Dlaczego? w zeszłym tygodniu zjechał od nas Voyek po kapitalce silnika , chodzi jak cukiereczek, cichutko i równo, ale koszta niemałe :shock:
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

03 Sie 2011, 15:58

VM to jest najgorszy silnik jaki widziałem w życiu, pomysł fajny, ale wykonanie tragiczne i o ile jeszcze w Range Roverach starszych angole się przyłozyli i zrobili to jak trzeba to w amerykańcach szczególnie Jeepach ten silnik to jedna wielka kupa,
koszt generalki to 7-8 tysi (dobrze zrobionej) i niestety nie ma gwarancji jak długo ten silnik pochodzi :evil:
ogólnie 2,5 produkcji VM to moim zdaniem jedna z najbardziej awaryjnych konstrukcji, powodem jest marna produkcja
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Transport ładunków sypkich
    Do przewozu sypkich i suchych produktów luzem niezbędny jest odpowiedni sprzęt oraz wykwalifikowana kadra. Ważne jest także wieloletnie doświadczenie pozwalające odpowiednio transport przygotować oraz przewidzieć prawdopodobne ...