Omega 2.0 16v

22 Kwi 2013, 21:16

Czy jest mozliwe to ze samochod ma mniejsza moc dlatego ze czujnik polezenia walka rozrzadu byl wymieniony na jakis chinol za 40 zl? mianowicie jest mulasta a przy 3 tys jej odpuszcza i idzie normalnie i odcina przy 4.5 tys
kamilszczak01
 

22 Kwi 2013, 21:50

Jak to odcina przy 4,5???!!! No niiiiiibyyy może tak byyyyyć aleeee obstawiał bym co innego.
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

23 Kwi 2013, 16:30

co innego czyli co? na kompie pokazuje mi caly czas to nie da sie nawet skasowac tego bledu
kamilszczak01
 

23 Kwi 2013, 18:33

sprawdź ustawienie rozrządu i kliny na wałkach.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

24 Kwi 2013, 22:06

rozrzad to byla pierwsza rzecz jaka sprawdzilem ale tu przyczyna tkwi gdzie indziej bo ja w niej wymienialem silnik a i jakies kilka tys bylo dobrze ale tez tylko do 4,5 no i posypal sie ten wlasnie czujnik bo nie chciala wogole jechac no i załozylem tego hinola i takie dziwne rzeczy sie dzieja a moze sonda? na kompie tez pokazuje a takze czujnik połozenia przepustnicy, czujnik polozenia walka rozrzadu, czujnik tempertury, sonda lambda, czujnik stukowy no i chyba tyle :o
kamilszczak01
 

24 Kwi 2013, 23:04

To znaczy że na bank czujnik położenia wałka rozrządu trzeba wymienić na coś porządnego. A jak tyle błędów to już sam nie wiem ocb. Sprawdź sobie oporność tych czujników to będziesz miał sprawę jasną... Zobacz czy po odłączeniu CPWR cokolwiek się zmienia.
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

25 Kwi 2013, 21:39

czyjnikow od przepustnicy wymienialem chyba ze 4 na uzywki i na nowe boscha bład dalej jest a ssanie niby pracuje dobrze od temp nie wiem o co chodzi ale temp wskazuje odpowiednia nad ta sonda sie zastanawiam ale w sumie spalanie mam w normie i praca silnika typu obroty i elastycznosc tez ok
kamilszczak01
 

27 Kwi 2013, 07:35

dla wszystkich zainteresowanych postem . Zagadka rozwiazana byl to jednak czujnik połozenia wałka rozrzadu posypal sie calkiem i nie dala rady jechac kupilem troche drozszy teraz zobaczymy ile ten pochodzi:P
kamilszczak01
 

27 Kwi 2013, 20:22

kamilszczak01 napisał(a):dla wszystkich zainteresowanych postem . Zagadka rozwiazana byl to jednak czujnik połozenia wałka rozrzadu posypal sie calkiem i nie dala rady jechac kupilem troche drozszy teraz zobaczymy ile ten pochodzi:P

Dzięki za wyjaśnienie, czasem zjada mnie ciekawość "co to w końcu było" :), a rzadko kto informuje na końcu.
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

28 Kwi 2013, 10:16

a jeszcze co najlepsze to jest to ze ten drozszy pochodzil tylko jeden dzien i to samo musze szukac uzywanego oryginalu:P
kamilszczak01
 

28 Kwi 2013, 17:42

Tylko sprawdź czy ten używany to będzie oryginał i czy nie będzie już zajechany... Może już lepiej kupić po prostu nowy oryginał? Miałbyś problem z bańki ;).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

03 Maj 2013, 18:15

tak tez zrobilem ale co z tego jak nie zdarzyl przyjsc a strzelil mi pasek rozdzadu te auto to wogole porazka caly czas cos sie psuje strzela jakies fochy i jak codziennie nie wsadzisz glowy pod maske i przynajmniej raz na 2 tyg nie wsadzisz w nia ze 100 zl to jechac nie bedziesz
kamilszczak01
 

04 Maj 2013, 08:56

Kolego sprawdź okablowanie tego czujnika bo one tak se po prostu nie siadają też miałem Ome 2.0 16v i też miałem problemy z tym czujnikiem ale przyczyna problemów nie siedziała w samym czujniku tylko w okablowaniu, a co do tych 4,5 tyś obr to tak dla wyjaśnienia dla potomnych:) jest to celowe działanie sterownika który przechodzi w tryb awaryjny gdy ma uszkodzony którys z czujników <położenia wału lub wałków> celem zmniejszenia prawdopodobieństwa uszkodzenia silnika.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998