Witam.
Mam problem z moja asterka gdyż kupiłem ją ok. 0,5 roku temu i praktycznie od samego poczatku walcze z obrotami mechanicy rozkładaja ręce... niewiedzą co sie dzieje.... nie jeden juz próbował...ale kończyło sie tak jak zawsze.
Mianowicie jak odpale samochód rano jest wmiare albo jest 850 obroty albo około 1000
ale gdy tylko silnik rozgrzeje sie zaczyna sie eldorado potrafi falować od 1000 nawet do 2000........!
wymieniałem juz: potencjometr przepustnicy, krokowy, cała przepustnice pod komputer podłaczany był juz chyba z 100 razy i nic. uszczelka pod głowica zrobiona i nadal nic..... oszaleje za niedługo jak tego nie zrobie.....POMOCY
a czy to nie jest czasem wina egr ?? kiedys czytalem o tym ze wlasnie przy tych silnikach lubia sie zatykac trzeba go wycysci albo tez mozna calkowicie egr zaslepic.co prawda ja osobiscie sie z tym nie spotkalem ale moze warto sie temu przyjzec
Elektryczne i hybrydowe SUV-y – czy to przyszłość motoryzacji? Rynek motoryzacyjny przechodzi obecnie jedną z największych rewolucji w swojej historii. Tradycyjne pojazdy spalinowe powoli ustępują miejsca nowym, bardziej ekologicznym rozwiązaniom. Szczególnie interesującym segmentem ...
Dlaczego warto zadbać o dobrą widoczność podczas jazdy? Zwłaszcza jesienią kierowca powinien zadbać o czystość szyb oraz świateł w swoim samochodzie. To czas, gdy deszcze i mgła mogą negatywnie wpływać na widoczność, a w dodatku przy kiepskiej pogodzie auto łatwiej ulega zabrudzeniu. ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.