Opel Astra 1.6 92r. problem z gazem!!!

30 Mar 2007, 12:07

dzisiaj stało się cos takiego gdy wyłączyłem samochód nie mogłem go później zapalic po jakiś 2 godzinach odpalił ale na gazie gaśnie a na benzynie szybko słabnie a w krótkim czasie temperatura wchodzi prawie w stan wrzenia płynu w chłodnicy nawet gdy nie jade tylko samochóe odpalony stoi bardzo szybko dochodzi do około 100 stopni i włancza sie wentylator póżniej spada i tak bez przerwy zmostkowałem kostkie diagnostyczną wykazuje błąd 13 czyli "Sonda lambda - brak sygnału".
Czytałem ze instalacja gazowa nie ma wpływu na sonda wiec mogł bym nawet jezdzic bez niej wiec w czym problem na benzynie jade na gazie nie z tym ze z silnika robi sie piec...
Proszę o szybką pomoc!
dodam ze już wymieniłem przewody wys. napięcia czyściłem silnik krokowy i wymieniłem uszczelki
arisko
Nowicjusz
 
Posty: 10

30 Mar 2007, 12:22

aha samochód od pewnego czasu wydaje z siebie dzwieki, stukoty jak by to był dizel...
arisko
Nowicjusz
 
Posty: 10

14 Kwi 2007, 15:19

a olej sprawdzales?? bardzo mozliwe ze uszczelka pod glowica poszla. Co do swiec to razem z przewodami warto bylo wymienic od razu swiece, przy gazie jest to bardzo wazne.
macomac
Nowicjusz
 
Posty: 22

15 Kwi 2007, 17:58

arisko:to nie tak, że instalacja gazowa nie ma wpływu na sondę, tylko SONDA MA WPŁYW na POPRAWNE działanie instalacji. Jeśli powymieniałeś te elementy, o których piszesz - to pozostaje tylko sonda a potem regulacja instalacji w serwisie. :wink:
Nie wiedzieć - też radość!
malken
Aktywny
 
Posty: 250
Miejscowość: Poznań

02 Maj 2007, 18:13

cały problem tkwi w wtrysku paliwa narazie do tego doszedłem ale jaki to ma wpływ na instalacje LPG to już dla mnie jest czarna magia... celowo włożyłem uszkodzony wtrysk paliwa i dzieje sie to samo z tym ze na gazie wogóle nie pali możliwe że jest jakaś elektroniczna blokada czy coś ale po co? tak czy inaczej dojde sam do tego gdzie tkwi błąd w sumie może już dawno bym do tego doszedł gdybm się nie sugierował opiniami naszych wspaniałych mechaników których jest w tym kraju na pęczki ... hmmm nie znam sie za bardzo na mechanice ale otwoże warsztat tak jak 97% warsztatów i na niczym tam nikt sie nie zna...
arisko
Nowicjusz
 
Posty: 10

02 Maj 2007, 18:55

arisko: :evil: Twoja uszczypliwość w tym akurat miejscu jest trochę nie na miejscu...Trzeba było od razu otworzyć warsztat, a nie zakładać wątek.
Jest jeszcze coś takiego, jak czujnik położenia wału korbowego i ten czujnik też - jak wszystko - lubi po jakimś czasie paść :twisted: :wink:
Nie wiedzieć - też radość!
malken
Aktywny
 
Posty: 250
Miejscowość: Poznań
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Poradnik kupującego #1 - Lexus IS XE10 mk1 (1999-2005)
    Geneza Lexus IS pierwszej generacji dostępny był początkowo jedynie jako sedan z dwulitrowym silnikiem. W 2001 roku do oferty wprowadzono wersję kombi o nazwie SportCross oraz wersję IS 300 z legendarnym silnikiem 2JZ. Modernizacje: ...

11 Maj 2007, 18:30

arisko - a jak czyściłeś silniczek krokowy, po przeczyszczeniu sprawdziłeś czy załączają się styki?? ja miałem tak samo. wyjąłem cały silniczek rozebrałem go , przeczysciłem wszystko i teraz jest git :D . i oczywiście czyściłeś silniczek od benzyny??
pomyslowy
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Ząbki k/W-wy