Opel astra 1.7 68 koni czy 2.0 101 koni?

01 Lip 2009, 09:35

Tak jak w temacie co jest lepsze Opel astra 1.7 68 koni czy 2.0 101 koni? jakie wady jakie zalety ? pomoze ktos?
Rasiu_15
rasiu_15
Początkujący
 
Posty: 61
Miejscowość: Olecko

01 Lip 2009, 10:44

co to wogole za porownywanie silnika 68 konnego do 101 konnego.bierz mocniejszy żebys nie narzekal przy wyprzedzaniu że jechac niechce
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 711
Miejscowość: Dolnyśląsk

01 Lip 2009, 12:01

różnica z tego co wiem polega na tym że ten 1,7 DTI to konstrukcja Isuzu a ta 2,0 to konstrukcja opla, jest jeszcze silnik 1,7 DTI 75 KM, silniki Isuzu sa bardziej niezawodne ale części sa do nich droższe
skalops
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 261
Miejscowość: Szczecin

01 Lip 2009, 18:01

Jak to jakie porownanie;] nie chodzi mi o moc a o awaryjnosc itd.... bo slyszalem ze te 2.0 ecotrech strasznie lipne silniki;] czy to prawda? a te 1.7 sa niezawodne i sie nie psuja;] wiec jak to jest?
Rasiu_15
rasiu_15
Początkujący
 
Posty: 61
Miejscowość: Olecko

01 Lip 2009, 18:05

jest tak jak wyżej napisałem, ja posiadam silnik 1,7 DTI 75 KM ale w corsie C, w tym aucie ten silniczek zapewnia dośc dobrą dynamikę
skalops
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 261
Miejscowość: Szczecin

01 Lip 2009, 19:43

Szukałby Astry z 1,7 DTI-75 KM lub 1,7 CDTI- Isuzu- są w miarę dynamiczne,małoawaryjne a przede wszystkim oszczędne !!!
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5797
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ośmiokołowiec, bo cztery koła to za mało!
    Czy to nie przesada? Aktualne samochody koncepcyjne zasilane energią elektryczną mają po cztery koła. Eliica bo tak nazywa się ten pojazd ośmiokołowy różni się od nich diametralnie – jest duża ma 5100 mm długości, ...

02 Lip 2009, 01:26

Kurde ale mi nie chodzi o dynamike bo wiadome jest ze 2.0 bedzie lepszy;] chodzi mi ktory jest mniej awaryjny;]
Rasiu_15
rasiu_15
Początkujący
 
Posty: 61
Miejscowość: Olecko

02 Lip 2009, 09:07

1,7 DTI 75 KM Isuzu takiego silnika szukaj jest on bardziej niezawodny od tego 2,0
skalops
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 261
Miejscowość: Szczecin

02 Lip 2009, 09:20

kolega raczej pytał o 1.7 TD, a nie 1.7 DTI
pzdr
Pawlo
Zaawansowany
 
Posty: 588
Miejscowość: Bolesławiec

02 Lip 2009, 11:29

A więc 1,7 TDS w Astrze I..?
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5797
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

02 Lip 2009, 12:25

nie tds tylko TD
pzdr
Pawlo
Zaawansowany
 
Posty: 588
Miejscowość: Bolesławiec

04 Lip 2009, 19:51

Pytając musisz bardziej sprecyzować o jakie silniki ci w końcu chodzi oraz z których roczników ,Diesle z pompą rotacyjną czy z Common rail-em! No wiesz trochę tych silników jest .Mniemam ,ze ten drugi to 2.0 DTI ,jest jeszcze 2.0 DI(82 KM)Ten DTI to bardzo dobry silnik ,polecany.1.7 TD ISUZU to też b.dobry silnik.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

05 Lip 2009, 18:48

Witam.

Rok temu sprzedałem Opla Astre II ( 1999 rok ) w sedanie z silnikiem 2.0 diesel. Był to ponoć DTI silnik... i wiem,że drugi raz nie kupił bym Opla z tym silnikiem. Ten akurat był na pompie i wpakowałem w silnik koło ok. 1,7 tyś zł. Najpierw jeden mechanik nic, potem drugi nic, trzeci czwarty i nikt nie wiedział co jest. Nawet facet od pomp nie umiał zaradzić. Objawy ... powyżej 2,5 tyś obrotów zapalała się żółta kontrolka , auto szło do 120km/h max. Kiedy stało w miejscu i przytrzymało się gaz chodził jak trabant ( przerywane spaliny ) by zaraz wypluć potężną smugę czarnego dymu ... W końcu się zdenerwowałem i kupiłem używaną pompę z Anglika za 1500 zł gdyż przerażała mnie perspektywa wydania 3 tys w Krotoszynie za regeneracje. Po tej wymianie pojeździłem miesiąc i sprzedałem auto. A pompa leży do dzisiaj ... Także silnika 2.0 nie polecam ;) Lepiej trochę słabszy ale Isuzu ;)

Pozdrawiam :)
mirekk
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Leszno
Prawo jazdy: 01 03 2011
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1,7 DTI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

05 Lip 2009, 19:33

O silnikach DTI ISUZU o ile dobrze pamiętam opinie fachowców są takie ,b.dobre silniki o ile przestrzega się zasad ich eksploatacji ,jakie one są ja nie wiem ,trzeba patrzeć do instrukcji obsługi!Mirekk ty wiesz o tym ,że jedno zatankowanie złego paliwa do takiej TOYOTKI Karolci :smile: może spowodować uszkodzenie aparatury wtryskowej ,koszt ok.10000 zł?! :shock: Zaplaciłeś za pompę 1500 zł,to dużo?!Silniki z pompą rotacyjną były w użyciu do 2003 r.Miałeś rocznik 1999,nie piszesz nic przy jakim przebiegu ta pompa klękła,kiedyś w końcu w każdym samochodzie pompa musi zaliczyć padaczkę,nawet w Merasiu za 600000 zł!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

06 Lip 2009, 16:02

Dobra mam juz ta astre. ale mam 1.7 68 koni. czyli to nie jest Isuzu. no fakt faktem malo pali;/ ale jak dla mnie 0 przyspieszenia... a co powiecie o czipie do tego samochodu? 1999 rok 170 tys przejechane. warto by bylo czipa wstawic?
Rasiu_15
rasiu_15
Początkujący
 
Posty: 61
Miejscowość: Olecko