Opel astra 1.7TD ISUZU

06 Cze 2009, 13:07

Co myślicie o silniku opel astra 1.7TD isuzu jakie ma zalety i jakie wady proszę o odpisanie:):):)
mateuszek2100
Nowicjusz
 
Posty: 18

06 Cze 2009, 14:30

Witam. Jest na tym forum założony przeze mnie temat dotyczący tego silnika.
Ale powtórzę.
Silnik ten to długodystansowa konstrukcja jak piszesz Isuzu nie jest w prawdzie bezawaryjna ale awarie te nie są aż tak kosztowne. Wiadomo rakieta to nie jest ale do płynnej jazdy wystarcza, zadowala się 5-6 litrami ON a doświadczeni kierowcy potrafią zejść jeszcze niżej.
Jedyne co to Astrę lubi ruda.
Jak jej nie ma teraz to niebawem będzie...
stasiowski121
 

06 Cze 2009, 19:23

Ja mam taki silniczek w Vectrze B.
Bardzo duża kultura pracy, w środku nie słychać silnika, a przy większych prędkościach to bardziej mi huk opon przeszkadza niż silnik. Spalanie max 6 l ON Chociażby nie wiadomo jak deptać. Awarie też się nie zdarzają jedynie takie pierdoły jak świece (ale to w każdym aucie trzeba wymieniać), rozrusznik i to tyle przez 3 lata użytkowania. Jedyna jego wada to to, że jazda rozpoczyna się dopiero od 2,5 tys obrotów, bo wtedy się włącza turbina i jest w miarę dynamiczny.
antos90
Nowicjusz
 
Posty: 45
Miejscowość: Z południa
Prawo jazdy: 01 01 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volkswagen Golf IV
Silnik: 1.9 TDI 160KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

06 Cze 2009, 21:52

Zgodzę się, że nie jest to rakieta. Najmocniejsza wersja ma bodaj 82 KM, co jak na dzisiejsze warunki w aucie klasy C jest marnym wynikiem. Ale trzeba oddać to, że konstrukcja niezawodna.
Spalanie faktycznie niewielkie 5-6 litrów zależy jak przydusisz, prędkość maksymalna w granicach 170 km/h, czyli bez szaleństw.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jazda w klapkach lub boso - to niebezpieczne!
    Zwłaszcza latem zdarza się, że kierowcy prowadzą samochód w nieodpowiednim obuwiu, takim jak klapki czy sandały na koturnie, a czasem nawet próbują obsługiwać pedały gazu czy hamulca bosymi stopami. Grozi to ...
    Przyczyny wpadnięcia w poślizg podsterowny i nadsterowny
    W okresie jesienno–zimowym zdecydowanie zwiększa się ryzyko wpadnięcia w poślizg. Leżące liście, kałuże, śnieg i lód – to czynniki sprawiające, że ślizgamy się po nawierzchni. Należy jednak pamiętać o tym, ...