Opel Astra dtl rok 2000

07 Lip 2010, 14:16

Witam jestem posiadaczem Opla astry 2 dtl rok 2000 mam problem .Naprawialem przewody od klimatyzacji byly spawane po wyciagnieciu przewodow i odpaleniu samochodu pojawilas sie pomaranczowa kontrolka ktora nie gasnie znajduje sie ona pomiedzy kontrolka akumulatora i oleju .Mechanik stwierdzil ze dostal sie jakis bląd wiec pojechal na komputer usteraka zostala usunieta . Ale nie na dlugo zaczela spowrotem zapalac sie i gasnac a samochod przy wlaczonej tej kontrolce jest slaby nie ma mocy jak zgasnie kontrolka to jest wszystko ok prosze o porade czy jechac samemu jeszcze raz na komputer moze zle byla ta usterka usunieta przek komputer dziekuje i pozdrawiam .
Ostatnio edytowany przez pol, 07 Lip 2010, 21:25, edytowano w sumie 1 raz
pol
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: zachodniopomorskie

07 Lip 2010, 17:34

Spróbuj tego co ja zrobiłem w puntoII:
Po włączeniu stacyjki i zgaszeniu się lampek kontrolnych ( tych co zawsze gasną przed rozruchem ) wyłączeniu innych elektrycznie zasilanych elementów typu dmuchawa, światła, rozłączyłem akumulator (klema -).
Po około 40-45 min podłączyłem akumulator, odpaliłem strzałę, zgasiłem i ponownie odpaliłem, silnik pracował ( bez dodawania gazu, uruchamiania radia, dmuchawy...)do momętu załączenia się silniczka pompy płynu chłodzącego trzy krotnie, potem trzy lekkie przygazówki. W seicento 1.1 sporting, tak widziałem robił mechanik w ASO, więc wywnioskowałem, silnik (osprzęt) podobny więc zaryzykowałem to w punciaku.
Podobnie robiłem też w seacie ibiza, z tym że przed zdjęciem klemy -, nie miałem włączonej stacyjki, gdyż w niektórych autach można zawalić kompa.
Zapewne i tak ten mechanik to też uczynił, lub usterka dalej jest w czymś innym, np. turbina, lub przy spawaniu nie rozłączył akumulatora i centralka poszła :oops:
abel
Nowicjusz
 
Posty: 25
Miejscowość: Polska Dolnośląskie

07 Lip 2010, 21:28

1. prosze się zapoznać z regulaminem forum i prosze pisać tytuły tematów zgodnie z regilaminem.
2. jeżeli jest to kontrolka silnika ( a tak podejrzewam jest ), to silnik przechodzi w tryb awaryjny, podczas którego daje się zauważyć spadek mocy oraz zwiększone zużycie paliwa ). Samo wykasowanie kontrolki nic nie daje, ponieważ błąd jest nadal i kontrolka prędzej czy później zaświeci się ponownie. Zapytaj tego mechanika jaki błąd wyskoczył i nalezy usunąć przyczynę jego powstania.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000