REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Podłączył go z powrotem?owenik napisał(a):z tym problemem od turbiny , poradził sobie w sposób taki że odłączył czujnik od kolektora ssącego? i usunął błędy w diagnostyce.
Wygląda to tak jak by to była duża turbo dziura. Moim zdaniem trzeba by było sprawdzić ciśnienie doładowania i zobaczyć kiedy turbina zaczynał ładować.owenik napisał(a):przy zmianie biegów czuje niedostatek mocy, tzn obroty od 1000 do około 2000 RPM. nie powoduje w ogóle przyspieszenia autka, a co z tym idzie, przy jeździe na wyprzedzaniu np jest to bardzo niebezpieczne..
Bo działał pewnie wadliwie, był uszkodzony. Tu trzeba by było go zdiagnozować.owenik napisał(a):czujnik powodował takowy tryb awaryjny i zapalanie się kontrolki kluczyk samochód
Prze interfejs diagnostyczny trzeba sprawdzić parametry podczas pracy silnika.owenik napisał(a):No dobra ale jak sprawdzić ciśnienie doładowania i dlaczego dopiero się to dzieje po ok. 10 minutach od odpaleniu auta, a po zgaszeniu go i ponownym odpaleniu , wraca wszystko do normy i po 10 min , znowu to samo?
Tu nie będzie wszystkich błędów. Trzeba podłączyć się przez jakiś interfejs np. OP-COM i sprawdzić.owenik napisał(a):Błędów już żadnych nie ma, przy sposobie gaz, hamulec, nic się nie wyświetla
On może być zepsuty lub znacznie zabity nagarem a także może być nieszczelność układu dolotowego między turbiną a kolektorem ssącym.owenik napisał(a):No on tylko informuje że coś jest nie tak, wiec musi być inny problem chyba