Opel Astra H za 15 tys - konkretny egzemplarz

08 Lut 2023, 00:23

Cześć. Właśnie przymierzam się do kupna swojego pierwszego auta. Budżet ok 15 tys zł. Wyhaczyłem na olx taką Astrę.

[link do oferty na Olx wygasł]

Wiem, że po zdjęciach ciężko cokolwiek powiedzieć o aucie, ale tak po wstępnej analizie, myślicie, że egzemplarz warty zainteresowania i cena okej?
Sprzedawca znajduje się na drugim końcu Polski, więc zanim tam pojadę chciałbym jak najwięcej się dowiedzieć. Doradźcie też proszę o co podpytać sprzedawcę przez telefon, bo nie mam w tym doświadczenia.
pazday
Początkujący

08 Lut 2023, 00:32

I to samo pytanie na temat tych dwóch Focusów :)

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] (ten był sprowadzany z Niemiec)

We wszystkich trzech przypadkach miałbym do przejechania ok 400km w jedną stronę.
pazday
Początkujący

08 Lut 2023, 06:35

Serio mając 15k w kieszeni szukasz tak pospolitych aut po całym kraju? Skończy się na tym, że robiąc całodniową wycieczkę kupisz gruza bo co będzie szkoda zmarnowanego czasu i uznasz "może być".

Już nie mówiąc o tym, że masz 15 a znajdujesz focusa za 18, którego musisz zarejestrować, ubezpieczyć, zrobić pakiet startowy a do tego albo jedziesz do niego dwa razy albo płacisz za lawetę. Przecież to wyjdzie sporo ponad 20
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km

08 Lut 2023, 09:02

Jestem tego samego zdania co przedmówca.

Skąd jesteś to coś poszukam w niedalekiej okolicy.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

08 Lut 2023, 09:40

Barol napisał(a):Skąd jesteś to coś poszukam w niedalekiej okolicy.

Toruń.

Ustawiłem taki filtr do szukania Astry: