
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
OW05 napisał(a):Dlatego nie ma co przepłacać za zadbane.
andrewb25 napisał(a):a nie januszowe podejście żeby tylko 1-2 tys nie przepłacić bo chodzą po tyle i tyle.
andrewb25 napisał(a):Sam masz przykład na swoim fordzie, zapewne też kupiony najtańszy śmietnik , gdzie połowa rzeczy do wymiany, i masz bez przerwy dokładkę i wymień to , wymień tamto, NO ALE CENA !!i co ci z tej ceny, oddasz za rok, dwa na złom.
Czy nie można po prostu zapłacić uczciwie za uczciwy egzemplarz ...a nie januszowe podejście żeby tylko 1-2 tys nie przepłacić bo chodzą po tyle i tyle.
Niektórzy już się nauczyli ile mają płacić za dobre, ale janusze jeszcze muszą się nauczyć i przerobić z 10-15 okazji cenowych
szybki napisał(a):Czyli auto za 20k i wystarczy 1,5k więcej żeby go nie kupić.
Zresztą daleko szukać nasze forum. Sporo osób pisze mi pw z prośbą o pomoc w zakupie auta i nawet jak trafie w 100% że coś mam do zaoferowania ale drożej o 2k to i tak kontakt się urywa. Wtedy raptem drugi komplet felg zimowych albo kompletny serwis nie ma znaczenia.
Ostatnio pisał do mnie ktoś w sprawie bravo 1,4t miał 15k. Ja zaproponowałem mu bravo 1,4t fl, 140k.km.z turbo po regeneracji, po rozrządzie, olejach i filtrach z vat marżą za 17,5k i... klient się rozmył
zlo napisał(a):Teraz mam przepłacić za astrę golasa?
zlo napisał(a):W tej astrze raczej nie ma co się zepsuć
zlo napisał(a):Przez dwa lata ok było a później: z pompy wtryskowej kapało na alternator więc to zrobiłem 700zł wyszło, bo chcieli wymieniać za 2kzł inni, gwizdy przy przyspieszaniu - uszczelki kolektor ssąco wydechowy i inne 300zł + robocizna, później alternator 300zł, pompa wody 300zł, następnie nieduże wycieki z silnika z góry + dół przy misce na przeglądy musiałem wycierać bo osłona mokra
zlo napisał(a):do tylnych hamulców się doczepiali, że jedno koło słabiej hamuje więc nowe szczęki textara, ale później po wymianie wyszło, że druga strona słabiej, pare razy przy hamowaniu przód słabiej zahamował, więc zmieniony na textar, nie pomogło.
To tak z grubsza
Baza z danymi technicznymi samochodów marki OPEL. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne OPEL