Ja także stawiam na silniczek krokowy ale wcześniej i to natychmiast rozrząd,filtry,olej,świece a i stanem przewodów WN tez wartoby się zainteresować... Już to że śmierdzi gazem zmusza ciebie do wizyty u gazownika. Zakładam,że masz zwykła instalację,a nie sekwencję. To że tym gazem śmierdzi nie oznacza ,że instalacja jest nieszczelna. Zazwyczaj nie przepalony gaz wylatuje ze spalinami i czuć go wokól i wewnątrz auta. Wtedy oprócz filtrow i regulacji,czesto do wymiany jest reduktor instalacji lpg (szczególnie jak instalacja ma już z 5 lat).
Co do kontrolek od poduszek... Niestety przypuszczam,że ich już w twoim aucie ...nie ma... Może autko miało całuska z przodu. Wtedy handlarze zamiast poduszek montują opornik za 5 zł i kontrolka normalnie po chwili gaśnie jakby były. Czasem opornik tez może ulec awarii więc daje takie objawy jak u ciebie. Warto przy inspekcji na komputerze i tą sprawą zainteresować elektryka.
Inny temat czyli rezerwa na lpg. W rzadko którym aucie działa ona wiarygodnie i poprawnie.Miałem kiedyś auto,że się zapalała przy połowie zbiornika. Ja na twoim miejscu tankowałbym do pełna,wyzerował przy tankowaniu mały licznik i jezdził ze 300km po czym znów tankował do pełna i zerował licznik.
Koszty...
Pisze o Astrze I więc u ciebie powinno być porownywalnie lub nieco tylko drożej:
Silniczek krokowy-65zł,rozrząd komplet z pompą wody 170 zł,świece 100zł,kable WN 100zł,reduktor do instalacji II gen ok 300zł,wymiana filtra lpg z regulacją 120 zł.
![Wink :wink:]()