Opel Astra II

14 Mar 2010, 20:12

Witam. Jestem zakochany w Oplu Astra drugiej generacji (kombi). Niestety kompletnie nie znam się na samochodach i chciałbym prosić o opinie na temat tego samochodu. Interesuje mnie diesel, rocznik nie starszy niż 1998 rok. Czy warto inwestować w takie auto?
Rafał1987
Nowicjusz

Miejscowość: Allegro

14 Mar 2010, 20:14

No Astra II nie będzie napewno starsza jak 1998r bo wtedy ją zaczeto produkować,Astra II to auto warte zainteresowania,blacha od początku produkcji - ocynk więc niewiesz co to ruda i silniki to też bdb konstrukcje.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

14 Mar 2010, 20:21

barol91, co do tej rdzy to mam obawy bo szwagier mam taką z 2001 i mu go chyta mu błotniki i progi (pęcherze wychodzą )
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

14 Mar 2010, 20:26

Co do rdzy to pewnie zależy też jak się dba o blachę. A jak to jest z dieslem? Opłaca się?

[ Dodano: Nie Mar 14, 2010 20:32 ]
Aha, a czy części są w miarę tanie?
Rafał1987
Nowicjusz

14 Mar 2010, 20:33

A silni są tam jak żyleta Świetne :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

14 Mar 2010, 20:38

Astra II ma blachy w ocynku a że mu rdza wychodzi to albo zaniedbany albo powypadkowy bo w tych przypadkach po pewnym czasie ruda też lubi ujawnić.Silniki jak wyżej żyleta i częsci łatwo dostępne a ceny nie są tragiczne.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne