REKLAMA
Kacper napisał(a):Daj znać jak założysz nowy alternator bo jestem ciekaw czy problem ustąpi.
I jak tam po wymianie alternatora... to było to?
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kacper napisał(a):Daj znać jak założysz nowy alternator bo jestem ciekaw czy problem ustąpi.
Kao napisał(a):Że jeszcze Cię nie opieprza że tyle kasy pompujesz i nie ma efektu
MotoAlbercik napisał(a):A jakie są odczyty czujnika temp. płynu chłodzącego w momencie jak obroty falują? Oczywiście nie te odczyty na wskaźniku, tylko wg komputera.
Diamond79411 napisał(a): MotoAlbercik napisał(a):
A jakie są odczyty czujnika temp. płynu chłodzącego w momencie jak obroty falują? Oczywiście nie te odczyty na wskaźniku, tylko wg komputera.
Sprawdzę. Thx.
Diamond79411 napisał(a):Sprawdziłem na kompie. Odczyt czujnika temp. płynu chłodzącego jest w porządku. W dalszym ciągu strasznie skacze wartość na pompie paliwowej oraz przepływomierzu.... hmm może sam sterownik pompy wtryskowej świruje?.
Diamond79411 napisał(a):Możliwe, że coś jest nie tak z pompą paliwa?. A sama wymiana zaworu ciśnienia nic nie daje?. Stwierdzam to tylko po tym, że jak kupiłem nowy oryginalny zawór SCV to samochód pochodził 4 miesiące bez falowania.... Znalazłem już firmę regenerującą pompy DENSO, zobaczymy