Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tak się dzieje cyklicznie cały czas (zawsze na wolnych obrotach) czy tylko czasami?Diamond79411 napisał(a):mam problem z falującymi obrotami na biegu jałowym na zimnym i ciepłym silniku w Astrze J (IV) 1.7 CDTI, A17DTJ/DTR (np. 2 minuty silnik pochodzi równo, kolejne 2 pofaluje i tak na zmianę)
W jakich granicach falują te obtory? Jakie to są wartości 800-900obr.min.? Więcej, mniej?Diamond79411 napisał(a):Falowanie obrotów (na postoju) nie występuje cały czas... jakby to opisać - chwilę silnik popracuję równo a kolejną chwilę pofalują mu obroty
Nie, chodzi o pompkę paliwa która u ciebie jest chyba w baku.Diamond79411 napisał(a):Pompa paliwa niskiego ciśnienia.... chodzi o tzw. zawór SCV dla pomp produkcji DENSO
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
To napięcie tylko na wtryskach ci skakało? Sprawdzałeś masy silnika? Ciekaw jestem czy to ie wina alternatora mój znajomy miał kiedyś przypadek z problemem obrotów wymienił prawie wszytko co mogło być podejrzane, a okazało się że alternator czasem nie domagał i działy się takie rzeczy.Kao napisał(a):Jedyne co zauważyłem to skacze napięcie ładowania i na wtryskach skacze napięcie. Teraz padł calkiem alternator wiec kupuje nowy i zobaczymy co będzie.
napięcie ładowania falowało cyklicznie, wszystkie światła i lampeczki tez cyklicznie mrugały rowno z falowaniem obrotów. Na wtryskach to bardzo rożnie zmieniało się napięcie. Naczytałem się juz na forum opla że moga być masy, wyczyściłem wszystkie efektów nie było. O alternatorze też dużo pisali na forum że obroty falują a z racji że moj przestał działać to jak założe nowy to się przekonamy czy coś zmieni.Kacper napisał(a):To napięcie tylko na wtryskach ci skakało? Sprawdzałeś masy silnika? Ciekaw jestem czy to ie wina alternatora