Opel astra -szybko spada z obrotow i gaśnie

02 Sie 2009, 09:15

Witam Mam następujący problem z moja astrą(1.6, 93, benzyna) Samochód przy hamowaniu bardzo szybko spada z obrotów i gaśnie.Wymieniłam silniczek i sondę. Mechanik powiedział, ze mojego autka nie da się podpiąć pod komputer Co robić?
kicia1975
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Radomsko
  • 03 Sie 2009, 10:16

    A dlaczego nie da się podpiąć pod komputer?Ilu pinowe masz gniazdo diagnostyczne - 10 czy 16?Napisz jeszcze jaki masz silnik - chodzi o moc i jaki masz wtrysk - jedno czy wielopunktowy?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    04 Sie 2009, 18:36

    MotoAlbercik napisał(a):A dlaczego nie da się podpiąć pod komputer?Ilu pinowe masz gniazdo diagnostyczne - 10 czy 16?Napisz jeszcze jaki masz silnik - chodzi o moc i jaki masz wtrysk - jedno czy wielopunktowy?


    Gniazdo ma dwa piny()chyba, bo się nie bardzo znam Moc silnika 52 kW, wtrysk jednopunktowy
    kicia1975
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    Miejscowość: Radomsko

    04 Sie 2009, 19:21

    Moze mechanik nie ma odpowiedniej zlaczki aby polaczyc sie z twoim samochodem i mowi ze nie mozna.
    W Krwi benzyna, zamiast Serca turbina
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin

    04 Sie 2009, 20:07

    Z wypowiedzi mechanika zrozumiałam ze chodzi raczej o brak programu a nie złączki. Słyszałam ze są programy diagnozujące, ale działają tylko dla nowszych modeli(od 1996 roku produkcji) A to gniazdo to gdzie się znajduje? Pod maską czy w środku auta? mechanik patrzył tylko pod maskę Ja się zupełnie na tym nie znam
    kicia1975
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    Miejscowość: Radomsko

    04 Sie 2009, 21:04

    Moze on ma tylko programy ktore diagnozuja auta po 1996 roku ale po to sa zlacza w starszych autach aby bylo mozna odczytac bledy. Gniazdo diagnostyczne powinno sie znajdowac albo kolo skrzynki bezpiecznikow albo pod maska przy gornym mocowaniu amortyzatora od strony kierowcy gniazdo powinno byc na 10 pinow.
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
      Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
      Wiosna i więcej jednośladów na drogach
      Wiosenna pogoda sprzyja poruszaniu się po mieście jednośladem. Wyższe temperatury i słoneczna aura sprawiły, że na drogach można spotkać coraz więcej rowerzystów i motocyklistów. Dla kierowców czterech ...

    06 Sie 2009, 14:05

    W tym autku masz gniazdo 10 pinowe i jest w skrzynce bezpieczników.Zmostkuj piny A i B i odczytaj czy są jakieś błędy.Jako pierwszy trzykrotnie zostanie wyświetlony błąd 12.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    06 Sie 2009, 15:09

    Kody bledow jezeli sa jakies beda wyswietlane po 3 razy kazdy, jak odczytasz jakie to napisz i powiem ci znaczenie danego kodu. I nie zwieraj innych pinow oprocz A i B bo mozna uszkodzic wtedy jednostke sterujaca.
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin